Gå til innhold

"Ingen tilgang"-feilmelding i uTorrent, hjelp?

Flygaren

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har akkurat installert uTorrent på en ny PC, men får bare opp en feilmelding som sier "ingen tilgang" når jeg laster ned noe. Denne kommer opp uansett hva det er jeg laster ned. Har uTorrent på en annen PC også, og der funker alt som det skal.

Eneste forskjellen jeg kommer på mellom de 2 maskinene jeg har, er at den ene bruker AVG-antivirus, og den andre bruker Norman. Det er den med AVG som jeg ikke får uTorrent til å funke på.

Noen som kan hjelpe?

Mvh

Kristian

Endret av Flygaren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Har akkurat installert uTorrent på en ny PC, men får bare opp en feilmelding som sier "ingen tilgang" når jeg laster ned noe. Denne kommer opp uansett hva det er jeg laster ned. Har uTorrent på en annen PC også, og der funker alt som det skal.

Eneste forskjellen jeg kommer på mellom de 2 maskinene jeg har, er at den ene bruker AVG-antivirus, og den andre bruker Norman. Det er den med AVG som jeg ikke får uTorrent til å funke på.

Noen som kan hjelpe?

Mvh

Kristian

det har ingenting med avg å si, det er helt sikkert. uTorrent anbefaler faktisk AVG. Bruker du vista? kanskje det har noe med brukerkontroll å gjøre..

Lenke til kommentar
Heisann!

Noen som kan hjelpe?

Mvh

Kristian

det har ingenting med avg å si, det er helt sikkert. uTorrent anbefaler faktisk AVG. Bruker du vista? kanskje det har noe med brukerkontroll å gjøre..

Bruker ikke VISTA, så det er det ikke. Bruker Win XP 32bit. Noen som vet hva det kan skyldes?

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Heisann!

Noen som kan hjelpe?

Mvh

Kristian

Bruker ikke VISTA, så det er det ikke. Bruker Win XP 32bit. Noen som vet hva det kan skyldes?

problemet ligger i Norman:

http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=30250

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har det samme problemet, jeg har viste 64-bit, allt funka hellt fint, så sperra stefaren min nettet til pc'en min, så fikk jeg det tilbake og ikke noe funka og laste det. "Torrent error" kommer opp og den stopper nedlastninga. Jeg har prøvd og kjøre mange foskjellige virusprogrammen, også har jeg avinstalert uTorrent og instalert det på nytt igjen, men funker fortsatt ikke :(

Dette er veldig irriterende at skjedde på den stasjonære pc'en min, for det funker fortsatt på laptoppen, men den er ikke så bra så den klarer ikke kjøre alle filmer....

Så, om noen kunne hjelpe meg også hadde jeg blitt veldig glad :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...