bjornakr Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Potensialet er der, men resultatet blir for mye utslitte klisjeer. Les mer Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor anmelder dere samme film to ganger (I gode og onde dager – Chuck og Larry)? Forøvrig synes jeg den fortjener bedre enn en firer. Det er ingen kanonfilm, men filmer som får meg til å le, er som oftest filmer jeg ikke forbinder med dårlige. Rob Shniiider iiis durpi durp! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor anmelder dere samme film to ganger (I gode og onde dager – Chuck og Larry)? Er vel fordi dette er DVD og da anmelder de også ekstramateriellet. Treg anmeldelse da, denne kom vel på DVD for et par måneder siden. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 En firer var vel etter min mening litt vel svakt. Satt på en kino i LA, og så denne i sommer, og det var bare ikke meg som lo. Enten så har amerikanerne utrolig dårlig humor, eller så er kulturo litt for strenge Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Synes ikke at den fortjener noe mer. Filmen hadde masse billige poenger og kjedelig handling. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Treg anmeldelse da, denne kom vel på DVD for et par måneder siden. Den hadde release 30. januar. Vi pleier heldigvis være litt kjappere i avtrekket, men det var ikke såå treigt da, er bare to uker siden:) Men, vi fikk den litt seint fra distributøren, og så har vi fått inn veldig mange filmer til anmeldelse etter jul (pga. januar-kjøret), og dermed var det en del filmer som ble prioritert foran denne, dessverre... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vel, vi så puppene og rumpa til Biel. Holdt for meg det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Må si meg fornøyd med filmen egentlig. Helt grei, så den vel i USA jeg også når jeg tenker meg om. Eller var det i Norge? Vel, uansett. Jeg så den. Humra i vei. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg ville gitt den en 5'er, men liten forskjell. Grei underholdning hvis du skal se en film med et par kompiser eller venninner Edit: 5 av 10 that is Endret 19. februar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg