Glasscola2 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Da jeg for noen minutter siden leste det siste chapteret i POF på nemanga var jeg ikke tilfreds med slutten. Verken Wikipedia eller Google har hjulpet meg med å finne ut om det finnes flere enn de 397 kapitlene. Noen som vet om det finnes flere, eller om serien ikke er avsluttet? På forhånd; takk. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det finnes ganske enkelt ikke flere kapittel. Det kommer ett nytt kapittel hver uke, og du må nok vente til neste helg før det kommer et nytt. Bra serie, følger med selv. Men det ser ut som om slutten nærmer seg nå. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Chapter 379 (siste kapittel) kom forrige uke =( Takeshi skal starte en ny serie i neste uke, håper den kan måles opp mot PoT Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Håper han lager noe mer realistisk. Det var en flott manga, men mot slutten gikk det rett vest, syns eg ihvertfall. Noen som vet hva den nye mangaen til takeshi skal handle om? blir det ny sports-manga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå