Gå til innhold

Fifa 08 - Hvordan er synet på dette spillet idag?


Phantom_Lord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lånt PES 2008 av en kompis i snart 4 måneder nå, og digger det. Tror jeg skal prøve å få alle 1000 achievements(har 610 eller no)

 

Jeg tenker å kjøpe Fifa også, fordi jeg for tiden har mye penger (STIPEND :D), og jeg hører at FIFA online er utrolig bra. PES online har fortsatt en del problemer.

Jeg har prøvd demoen, og synes den var helt grei( noe treig )

 

Jeg tror PES er et bedre overall spill. Fifa er alltid gøy når man spiller mot venner og slikt, men tror den ekte fotballfølelsne kommer med PES. Sånn ser jeg på det hvertfal, men har ikke fått spilt FIfa 08 så utrolig mye heller da.

Lenke til kommentar

Fifa 08 er best live. Dessverre er det små feil som er helt idiotisk. Man kan fortsatt score fra avspark, selv om det er mye vanskeligere enn tidligere.

Keeper er dum som en due når han gir retur, bruker vanligvis 5minutter på å bli "normalt" god igjen.

Finter tar man med høyre sticka, som man alltid har gjort på xbox og ps. Selv synes jeg det var "lettere" å bruke bestemte finter under N64 tiden. Nå risikerer du at fotballspilleren gjør en finte, og rykker mot sidelinja. Selvsagt bruker han 20 meter på å stoppe eller endre retning.

 

Sånn til hvordan man velger ut spillere live skulle det også vært mulighet til å sile bort folk fra australia etc, som har høy forsinkelse. Da blir det enda vanskeligere å utføre finter, ettersom de må gjøres 1 sekund før man faktisk vil utføre dem.

 

Selv om jeg høres veldig negativ ut, det er et bra spill! Keeperen er det største problemet. Selv når du ber han rykke ut, finner han noen ganger ut at det vil han ikke. Mens når du slipper Y (rykk ut knappen), rykker keeper ut.

Lenke til kommentar

Spilte litt online i starten, men var ikke så mange norske som spilte, og jeg foretrekker å spille Tippeligaen. Prøvd litt mot utenlandske, men utrolig irriterende med folk som slutter når de ligger under.

Begynte å spille litt igjen nå etter oppdateringen av spillerstallen. Er FFK patriot, gamertag DrDRE ffk (med mellomrom). Bare å invitere meg til match!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...