foorex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva sier dere til denne lille skapningen? http://www.dinside.no/php/art.php?id=510109 I og med at bilen tar godt vare på miljøet, og ikke slipper ut så mye CO2, så kan vel ikke prisen være så høy? Dette er i alle fall en bil jeg kunne tenke meg når jeg fyller 18 og skal kjøpe meg bil Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Huff Ryktene går om en 1,0-liters tosylindret motorsykkelmotor i grunnversjonen. Toppfarten er? 60 km/t Huff sånn vile jeg aldri kjøpt. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Passer vel perfekt til bykjøring Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ser en del el-biler i byen. Så dette er ikke no problem vel. I rushtida går det sjeldent fortere enn 60 km/t uansett. Men parkeringsmessig burde man hatt motorsykkel, enda mindre enn en liten bil. Synd at pga vinteren at man ikke kan kjøre motorsykkel hele året. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg syntes de små bilene er råkule jeg! skal mest sannsynlig kjøpe meg smart når jeg blir 18... Smarten er så fin! :love: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Huff Ryktene går om en 1,0-liters tosylindret motorsykkelmotor i grunnversjonen. Toppfarten er? 60 km/t Huff sånn vile jeg aldri kjøpt. Tosylindret, 1000 kubikks motorsykkelmotor har alt i fra 15hp til 150+hp, så at toppfarten blir 60 km/t er litt vel pessimistisk. Jeg gjetter at denne bilen får rundt 50-60 hester. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 en hayabusa motor me turbo i den der hadde jo vært tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå