_Nitro_ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Når jeg skal slå av pcèn min restarter den. Noen som har tips til å fixs dette? Kjører WinXP MSI 6330 K7T-Pro2 M-TECH 512 mb ram Geforce 2 GTS Deluxe 64mb Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har opplevd det samme, tror det er litt samarbeidsproblemer mellom GeForce, Via og WinXP, Men jeg har nå via4in1 3.35 og detXP 23.11 og da opplever jeg ikke at maskina rebooter når jeg slår den av... Lenke til kommentar
motorsag Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har du Jensen ISDN-kort? Det har nemlig jeg, og det gir meg akkurat det samme problemet. Lurer på om noen har en løsning på dette. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har Jensen ISDN kort, og når jeg skal skru av maskinen, bare rebooter den. KJører også AMD og K7t-turbo også. Dette er frykterlig irriterende. Mvh Allyse Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har ikke Jensen ISDN kort nei,,, Skal prøve å legge inn nyeste via 4.1 driverne i kveld, når jeg kommer hjem.. Håper på at dette funker.. Irriterende sett opp om natta å sler av pcèn fer å gå å lægg sæ, så rebooter den barre. SLIT.. ;M( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå