Pondus777 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei Jeg installerte Avast og så restartet PC-en seg og så begynnte Avast og scane før Xp kom til der du skall logge inn og sånt... og jeg trykte esc også kom jeg til oppstartsskjermen (der du logger inn) og så var alt helt rart... Arabisk skrift eller noe sånt stod i stede for vanlige norske skriften !!! Jeg kjører Windows Xp sp2 bare så det er sakt Her er et bilde: Noen som vet hva dettte kommer av?? Eventuelt hva jeg kan gjøre?? Takker for alle svar Endret 17. februar 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Prøvd en systemgjenopprettning? Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Nei, men krever dette at jeg må legge inn drivere på nytt?? Vill helst slippe dette styre... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ikke nødvendigvis, det kommer litt an på når du velger å gjenopprette i fra. Hvis du prøver å gjenopprette fra dagen før det ble slikt eller første gjenopprettingspunkt etter maskinen ble rar. Så bør du ikke miste noe, men du må installere samtlige programmer du muligens har installert i mellom tiden maskinen ble rar og gjenopprettingspunktet. Det er også mulig å angre gjenopprettingen om det ikke løste problemet ditt. Edit: Nei, du mister ingenting fra OSet eller drivere og slikt. Endret 18. februar 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 ok, hørtes bra ut... Kansje jeg skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå