pi. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Denne er fra ifjor, men jeg har søkt og fant ikke denne på Gullkorn. Utrolig nok. Vil dette da fjerne mitt behov for linser? moren min sier noe bull som om han sa de kunne korigere synet mitt slik at de ble mer nærmere hverandre slik at det ble biligere å produsere linser til meg. Problemet mitt er at jeg egentlig ikke stoler så fryktelig mye på henne, siden hun er ganske (sorry mamma) dum. hun er liksom bare bra på det hun gjør, og det er å vaske gamle folk i røva (ja, hun er sykepleier på gamlehjem). Hahaha. (PS. Innlegget er kortet ned) Endret 17. februar 2008 av Pille_ Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det virker som din mamma er en klok kvinne. Jeg vil tro at hun med korrigering kan mene lasik, og da kan du faktisk helt slippe å bruke linser. Les mer her: http://www.lasikreise.no/ Lenke til kommentar
pi. Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Si det til han som skrev dette du Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Pille du virker veldig bortskjemt som skriver sånn om din mor! Skam deg! Endret 17. februar 2008 av Overdox Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Pille du virker veldig bortskjemt som skriver sånn om din mor! Skam deg! Ja, fy faen Pille! Neeida.. skal ikke dra den lengre :!: Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Pille du virker veldig bortskjemt som skriver sånn om din mor! Skam deg! Ja, fy faen Pille! Neeida.. skal ikke dra den lengre :!: Du skal ikke dra den lengre?..... Endret 18. februar 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Haha, folkens. Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Pille jeg blir KVALM av sånne som deg! Haha. Måtte bare. Men fra spøk til revolver - bra gullkorn. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Bare artig vet du, edds. Holdt på å le meg i hjel da jeg leste den opprinnelige posten. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du skal jo ikke bruke lasik før du er 50 eller noe da! Øynene endrer seg jo hele livet, og å bruke det når du er veldig ung kan føkke opp synet ditt for en god stund. Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Haha, folkens. Dette er ment for å ha litt uskyldig morro med problemstillingen til den originale trådstarteren. Dette er da IKKE Pille_ som klager over moren sin i gullkorn-forumet. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Neimmen er det ikke Pille_? Neida. Bra gullkorn. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 La oss gjøre dette om til en "flame Pille_" tråd istedet! Pille_ du er dum! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 sikkert bedre å støte på den, i den opprinelige tråden, men fortsatt eit godt gullkorn Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Merkelig. Jeg føler meg mobbet (Neida.) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Litt av en kar, som sier slikt om personen som mest sannsynlig har födt og oppdratt h*n. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Pille du virker veldig bortskjemt som skriver sånn om din mor! Skam deg! Ja, fy faen Pille! Neeida.. skal ikke dra den lengre :!: Du skal ikke dra den lengre?..... hahaha, der måtte jeg le! Nice one. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Litt av en kar, som sier slikt om personen som mest sannsynlig har født og oppdratt h*n. Failure å skrive h*n når du allerede har sagt "kar"! Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vel Nok et herlig Gullkorn xD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Litt av en kar, som sier slikt om personen som mest sannsynlig har født og oppdratt h*n. Failure å skrive h*n når du allerede har sagt "kar"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå