rainz Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Trenger en ny kjøler til en AMD XP2600+. Har sett på 3 forskjellige, men har ikke peiling hvilken jeg skal velge. Budsjettet har sprukket for lenge siden så en rimelig løsning er viktig. Her er de tre jeg har vurdert: *Mist Silent Twin *Swiftech MCX462+ (liiitt dyr ) *Cooler Master Silent Heatpipe/Vifte HHC-L61-E1 Anbefalinger? Forslag? Lenke til kommentar
LIA Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 finn ut hvor mange dB støy de lager, det er det viktigste! I tillegg til at de kjøler nok selfølgelig.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 kjøp den dyre swifftekken forda kan du få bra kjøling og et greit lydnivå. kjøp en vifte med under 20 dB Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Trenger en ny kjøler til en AMD XP2600+. Har sett på 3 forskjellige, men har ikke peiling hvilken jeg skal velge. Budsjettet har sprukket for lenge siden så en rimelig løsning er viktig. Her er de tre jeg har vurdert: *Mist Silent Twin *Swiftech MCX462+ (liiitt dyr ) *Cooler Master Silent Heatpipe/Vifte HHC-L61-E1 Anbefalinger? Forslag? Sjekk ut på 3dfxcool.no og netconnection.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå