TheOats Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hver gang jeg putter i CD-en eller trykker på setup filen får jeg bare denne meldingen: Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 24. februar 2008 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Ingen som har noe løsning? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hver gang jeg putter i CD-en eller trykker på setup filen får jeg bare denne meldingen: Noen som vet hva jeg kan gjøre? *Bump* Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er vista du har der? tror ikke det virker i Vista siden det er et såpass gammelt spill. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jo, det fungerer på Vista. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Mulig du må kjøre den i Windows XP modus da. Men det burde gå. Eventuelt kan du kopiere hele røkla inn i egen katalog på PC-en og kjøre install derifra (i WinXP sp2 støtte, dvs høyreklikk velg egenskaper/properties og huk av for xp støtte). Endret 20. februar 2008 av VinterUlv Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Det er vista du har der? tror ikke det virker i Vista siden det er et såpass gammelt spill. Jo, det fungerer på Vista. Ja er ganske sikker på at jeg har spilt det på Vista, men det er mulig jeg hadde det på HDD'n fra før jeg fik Vista. Mulig du må kjøre den i Windows XP modus da. Men det burde gå. Eventuelt kan du kopiere hele røkla inn i egen katalog på PC-en og kjøre install derifra (i WinXP sp2 støtte, dvs høyreklikk velg egenskaper/properties og huk av for xp støtte). Kan prøve det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Når jeg prøver å installere fra harddisken får jeg bare melding om å sette in CD-en :/ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ok, har kommet forbi noen av de forrige problemene, men nå får jeg denne: etter jeg har skrevet inn installasjons koden og valgt plassering på HDD'n. Noen som har noen glupe ideer? Endret 24. februar 2008 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Sammma det, fikk det til nå. Kjørte setupfilen i WinXp modus og skrudde av Aero temaet. Endret 24. februar 2008 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Har bare ett lite spørsmål til (off topic): hva betyr denne meldingen: Den kom plutselig etter jeg gikk ut av butikken til Geed. (spiller online) Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) wtf? edit: ahh.. der var dei merkelege innlegga fjerna ja Har bare ett lite spørsmål til (off topic): hva betyr denne meldingen: Den kom plutselig etter jeg gikk ut av butikken til Geed. (spiller online) Såvidt eg kan hugse så har det med world-eventen å gjere, viss det var det den heitte. Dvs. at Überdiablo plutseleg dukkar opp i ein eller anna hell game. Du spelar Diablo 2 i vista forresten? Ingen problem online? Eg skulle prøve, men musa lagga sånn at det var umogleg å spele. Endret 25. februar 2008 av LMH Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) wtf? edit: ahh.. der var dei merkelege innlegga fjerna ja Har bare ett lite spørsmål til (off topic): hva betyr denne meldingen: Den kom plutselig etter jeg gikk ut av butikken til Geed. (spiller online) Såvidt eg kan hugse så har det med world-eventen å gjere, viss det var det den heitte. Dvs. at Überdiablo plutseleg dukkar opp i ein eller anna hell game. Du spelar Diablo 2 i vista forresten? Ingen problem online? Eg skulle prøve, men musa lagga sånn at det var umogleg å spele. Ja jeg bruker Vista. Kanskje det hjelper å kjøre det i "WindowsXP" modus? Fant denne tråden som forklarer meldingen: http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=478106 Endret 25. februar 2008 av TheOats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå