Gå til innhold

Problemer med å installere Diablo2, hjelp? *løst*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig du må kjøre den i Windows XP modus da. Men det burde gå.

Eventuelt kan du kopiere hele røkla inn i egen katalog på PC-en og kjøre install derifra (i WinXP sp2 støtte, dvs høyreklikk velg egenskaper/properties og huk av for xp støtte).

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Det er vista du har der? tror ikke det virker i Vista siden det er et såpass gammelt spill.

Jo, det fungerer på Vista.

Ja er ganske sikker på at jeg har spilt det på Vista, men det er mulig jeg hadde det på HDD'n fra før jeg fik Vista.

Mulig du må kjøre den i Windows XP modus da. Men det burde gå.

Eventuelt kan du kopiere hele røkla inn i egen katalog på PC-en og kjøre install derifra (i WinXP sp2 støtte, dvs høyreklikk velg egenskaper/properties og huk av for xp støtte).

Kan prøve det.

Lenke til kommentar

wtf?

edit: ahh.. der var dei merkelege innlegga fjerna ja

Har bare ett lite spørsmål til (off topic): hva betyr denne meldingen: Untitled-1-2.png Den kom plutselig etter jeg gikk ut av butikken til Geed. (spiller online)

Såvidt eg kan hugse så har det med world-eventen å gjere, viss det var det den heitte. Dvs. at Überdiablo plutseleg dukkar opp i ein eller anna hell game.

Du spelar Diablo 2 i vista forresten? Ingen problem online? Eg skulle prøve, men musa lagga sånn at det var umogleg å spele.

Endret av LMH
Lenke til kommentar
wtf?

edit: ahh.. der var dei merkelege innlegga fjerna ja

Har bare ett lite spørsmål til (off topic): hva betyr denne meldingen: Untitled-1-2.png Den kom plutselig etter jeg gikk ut av butikken til Geed. (spiller online)

Såvidt eg kan hugse så har det med world-eventen å gjere, viss det var det den heitte. Dvs. at Überdiablo plutseleg dukkar opp i ein eller anna hell game.

Du spelar Diablo 2 i vista forresten? Ingen problem online? Eg skulle prøve, men musa lagga sånn at det var umogleg å spele.

Ja jeg bruker Vista. Kanskje det hjelper å kjøre det i "WindowsXP" modus?

Fant denne tråden som forklarer meldingen: http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=478106

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...