Devil123 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) ALT på hele dash-bordet på min derbi x-race lyser...varme, olje og bensin...altså ALT...noen som vet hva som kan være galt? Bensin= Full Olje=Full Varme= motoren er kald Så det skal jo ikke lyse noen ting:S Endret 17. februar 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Sjekka etter evt. jordingsfeil? Hørest ut som om noe ikke er jorda eller går tilbake til minuspolen på batteriet.. Hadde en sånn feil på min, men feilen var bare at kabelskoen på minuspolen på batteriet hadde knekt (ja knekt skjønner ikke hvordan..) Det er vel ikke i sammenheng med H4-pæreprosjektet ditt? Endret 17. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Sjekka etter evt. jordingsfeil? Hørest ut som om noe ikke er jorda eller går tilbake til minuspolen på batteriet.. Hadde en sånn feil på min, men feilen var bare at kabelskoen på minuspolen på batteriet hadde knekt (ja knekt skjønner ikke hvordan..) Det er vel ikke i sammenheng med H4-pæreprosjektet ditt? Tror ikke det...vet ikke, men jeg har kobla ALT tilbake til orginalt nå må skaffe en sokkel som passer til H4 så jeg kjører orginalt til det:) så jeg tror ikke det er h4 prosjekte mitt nei:P Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sjekka om sikringen har gått? Siden du prøvde med en H4 pære som jeg regner med trekker mye mer strøm enn originalpæra.. Sikringen sitter i en liten svart boks på "+" ledningen rett etter batteriet (i samme rommet). Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Sjekka om sikringen har gått? Siden du prøvde med en H4 pære som jeg regner med trekker mye mer strøm enn originalpæra.. Sikringen sitter i en liten svart boks på "+" ledningen rett etter batteriet (i samme rommet). Det var sikringen:) Hvis jeg skal bruke en H4 pære...da burde jeg oxo ha en litt større sikring?? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det var sikringen:) Hvis jeg skal bruke en H4 pære...da burde jeg oxo ha en litt større sikring?? Ja det må du ha Originalt så sitter det en 4A sikring mener jeg? Spørs litt hvor mye H4 pæra trekker, men en 5-10A må du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå