Stallone Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har 3 pcer her hjemme. jeg har en speedtouch 780wl Router Modem som alle pcen er kobla til! den bærbare er kobla til med Tråløst nett! det ikke jeg skjønner er delinga med Vista pcen her.. Vista pcen finner di 2 andre pcene som kjører xp. men når jeg prøver å få tilgang til å komme inn på Vista pcen fra den bærbare eller fra den andre xp maskina så får jeg bare opp denne: jeg skjønner ikke hva jeg har gjort feil! har da aldri hatt noe problemer med å dele filer med vista før! så da lurer jeg på hva som er galt! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 du har jo ikke aktivert mappedeling der Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 nå aktiverte jeg mappedelinga. da kom det en ny mappa i \\kennedy som heter public! den kommer jeg rett inn på! men di 3 hdd jeg har delt kommer jeg ikke inn på! står bare at jeg ikke har tilgjengelighet til det! å aktiverte mappedelinga har ingen ting å si! har delt mapper utden den før! skal dele hddene jeg! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 jeg driver med nøyaktig det samme her og sliter med samme problemet Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 nå har hele nettverke klikka nå! ingen vil dele med noen bare sånn plutselig over natta? fy faen altså! nå er det like før jeg kaster ut pcen igjenom vindu! nøyaktik kl 03:00 i går natt så satt jeg å delte mapper med alle 3 pcene her.. men overnatta så klikker det og vil faen ikke dele? nei jeg gir opp! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 nå aktiverte jeg mappedelinga. da kom det en ny mappa i \\kennedy som heter public! den kommer jeg rett inn på! men di 3 hdd jeg har delt kommer jeg ikke inn på! står bare at jeg ikke har tilgjengelighet til det! å aktiverte mappedelinga har ingen ting å si! har delt mapper utden den før! skal dele hddene jeg! Prøv å fjerne passordbeskyttet deling også. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 har testa det å! hjalp ikke! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sliter med det samme, mer eller mindre. Forbaskete Microsoft. Hvorfor fjernet de nettverksveiviseren som fungerte? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Derfor jeg om mulig holder meg unna Home versjoner , både til xp og vista. Har 5 PCr hjemme (2 med Vista Ultimate) og deling har ikke vært noe problem. 1 er Mediesenter med Home Prem og på denne er disk(root) på recording disken delt ut og jeg kan nå den fra alle andre maskiner. Lokale brukerID'r er samme på alle maskinene med samme passord og samme workgroup. Samme brukernavn + passord på alle maskiner sikrer deg å unngå problemer med NTFS rettigheter. Browser ht-pc (Vista Home Prem) fra Windows XP-Pro: Endret 19. februar 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 finnes ikke et program da? som deler mapper for deg? nå må jeg jo bruke TeamViewer 3 får å over føre filer! er meget irriterende må jeg si! MÅ jo finnes en måte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ser ut som du har offentlig nettverk, prøv å bytte til privat, da skal det nok gå. Og kanskje det er brannmuren på pcen din som blokker. Hadde dette problemet jeg også men fikset det med å først skru av alt av delte mapper og slikt, så restarta jeg pcn så da jeg slo den på tok jeg på det jeg ville ha på inne i menyen Slikt det funket hos meg. Du kan også prøve å google det. Mvh . Sindre Endret 20. februar 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå