Skyax Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nå trenger jeg hjelp! Mit headset til pcen har alltid virket fint før. Men nå etter jeg formaterte, så gir de ikke lyd. Jeg hører en liten lyd når jeg plugger di i, så di får kontakt liksom... Hva kan jeg gjøre? Jeg vet at det ikke er noe galt med selve headsettet.... har heldigvis høyttalere jeg kan bruke i meldomtiden... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Prøvd med annen lydkilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) det her hører ikke hjemme i hodetelefondelen siden du selv sier det ikke er noe galt med headsettet Endret 21. februar 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jo det gjør det. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hvoran plugger du i høttalerne? Med en vanlig mini-jack? Hva skjer om du plugger i hodetelefonene i stedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå