SPiLL Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Rytmespillet «Guitar Hero» har vært en formidabel suksess, mye takket være de mange gitarbaserte låtene fra kjente band som er å finne i spillene.PlayStation 2 PlayStation 3 Wii Xbox 360 Det har ikke vært mangel på store bandnavn, men hittil har de hele dukket opp i en «samleplate»-setting. Nå kan imidlertid spillutgiveren Activision melde at rockebandet Aerosmith får sitt helt eget «Guitar Hero», som ikke overraskende skal hete «Guitar Hero: Aerosmith». Spillet, som slippes på Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2 og Wii i juni, kan spillerne følge bandets karriere helt fra den første konserten, og til stadionrock-nivået. - Å få et spill bygget rundt Aerosmith er en stor ære og en veldig flott opplevelse for oss. Vi har puttet en rekke ideer inn i spillet, så fansen vår kan ha det gøy med å spille musikken vår, komme på innsiden og lære om bandet, sier bandets gitarist Joe Perry i en pressemelding. - I et litt større bilde er det kult for oss å være pionerer på å hjelpe til med å bygge opp musikkindustrien gjennom et format som dataspill. Det er stort for rocken ettersom plateselskapene sliter med å skjønne hvordan tidene forandrer seg, sier Perry videre. I tillegg til å ha en rekke av Aerosmiths største hits, vil spillet også by på noen sanger med andre artister som bandet har samarbeidet med gjennom årenes løp. For å «feire» offentligjørelsen av spillet, er forøvrig Aerosmith-låta «Dream On» tilgjengelig for gratis nedlasting på Xbox 360- og PS3-utgavene av «Guitar Hero III» fra i dag og til og med mandag. Link Endret 17. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
JV Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 OOhhh.. nice Må huske denne når jeg kommer hjem i dag takker! Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Var det første jeg gjorde når jeg sto opp idag=) Den var litt kul å spille også. Bare å komme seg hjem fra jobb nå for å spille litt. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Stilig! Den eneste Aerosmith-låten jeg liker er faktisk gratis! Da slipper jeg å kjøpe spillet når det kommer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Faen, jeg som ikke har en 360 her hjemme, kjøper en senere idag men da er vel ikke sangen der Lenke til kommentar
Candey Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lå den på EU store i går? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fant ingen sang på EU ihvertfall Lasta den ned fra US, men funka ikke... Phet sang uansett <3 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kjipt at det ikke var den orignale innspillinga, men akk, god sang. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 finner den ikke jeg Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 finner den ikke jeg Se på emnetittelen, i dag er det tirsdag Lenke til kommentar
JV Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 OOhhh.. nice Må huske denne når jeg kommer hjem i dag takker! Jeg klarte jo såklart å glemme dette Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Herlig sang å spille etter Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Har vært borte en uke og fikk dermed ikke mulighet til å laste ned. Kom tilbake idag. Hadde forberedt meg på å måtte betale for Aerosmith sangen, men den er jo ikke der en gang!? (Trodde den var gratis til mandag, og at man så måtte betale for den.) Vet noen når den kommer tilbake? Snakker om 360 versjonen Endret 22. februar 2008 av mnorm Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Utrolig bra sang å spille etter. Spiller de fleste sangene på medium, men denne sangen her går greit på hard. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg synes dette var en relativt kjedelig sang, uten utfordringer selv på expert (100% på første forsøk...). En veldig tam promolåt, men bør man nå egentlig klage over noe man fikk gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå