Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, det har seg slik at høyden min varierer med hele 3 cm. Den ene dagen er jeg 1.97 og et par dager etterpå 2 meter. Det er i dette intervallet det varierer. Er dette vanlig? Og hva skyldes det eventuellt? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hver dag presses ryggraden seg sammen av tyngdekraften mens om natta strekker det seg litt ut Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 har hørt at folk strekker seg under søvn fordi tyngdekraften ikke virker nedover på langs gjennom kroppen din. Men da jeg hørte det var det snakk om opptil 10 millimeter. Prøv å måle deg rett etter du står opp om morgenen, og så igjen rett før du legger deg og se om du finner forskjell da. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Måles det skikkelig og av samme folk? Jeg var 187 i 3 år før jeg "vokste" og ble 188, tipper den siste var feilmåling (militæret) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det er jeg som måler den, og er ganske sikker på det jeg sier stemmer. For vi har en dørkarm som er ca 1.975 meter og en som er litt over 2 meter. Etter jeg fikk misstanke om at høyden min varierte stilte jeg meg under de to fra tid til annen med rak rygg. Noen dager kommer jeg helt opp til den på 2 meter, mens andre dager er det sånn at jeg såvidt ikke når den laveste dørkarmen Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er jeg som måler den, og er ganske sikker på det jeg sier stemmer. For vi har en dørkarm som er ca 1.975 meter og en som er litt over 2 meter. Etter jeg fikk misstanke om at høyden min varierte stilte jeg meg under de to fra tid til annen med rak rygg. Noen dager kommer jeg helt opp til den på 2 meter, mens andre dager er det sånn at jeg såvidt ikke når den laveste dørkarmen Dette er nok det de sier om lengden din morgen og kveld. Har selv en dør til rommet mitt på 192cm, her må jeg dukke litt på kvelden og nesten bøye hodet om morgenen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 ... opptil 10 millimeter ... Jo høyere man er, jo større vil denne forskjellen være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå