Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høyden min varierer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, det har seg slik at høyden min varierer med hele 3 cm. Den ene dagen er jeg 1.97 og et par dager etterpå 2 meter. Det er i dette intervallet det varierer. Er dette vanlig? Og hva skyldes det eventuellt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hørt at folk strekker seg under søvn fordi tyngdekraften ikke virker nedover på langs gjennom kroppen din. Men da jeg hørte det var det snakk om opptil 10 millimeter. Prøv å måle deg rett etter du står opp om morgenen, og så igjen rett før du legger deg og se om du finner forskjell da.

Lenke til kommentar

Det er jeg som måler den, og er ganske sikker på det jeg sier stemmer. For vi har en dørkarm som er ca 1.975 meter og en som er litt over 2 meter. Etter jeg fikk misstanke om at høyden min varierte stilte jeg meg under de to fra tid til annen med rak rygg. Noen dager kommer jeg helt opp til den på 2 meter, mens andre dager er det sånn at jeg såvidt ikke når den laveste dørkarmen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det er jeg som måler den, og er ganske sikker på det jeg sier stemmer. For vi har en dørkarm som er ca 1.975 meter og en som er litt over 2 meter. Etter jeg fikk misstanke om at høyden min varierte stilte jeg meg under de to fra tid til annen med rak rygg. Noen dager kommer jeg helt opp til den på 2 meter, mens andre dager er det sånn at jeg såvidt ikke når den laveste dørkarmen

Dette er nok det de sier om lengden din morgen og kveld. Har selv en dør til rommet mitt på 192cm, her må jeg dukke litt på kvelden og nesten bøye hodet om morgenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...