Gå til innhold

Mye bråk i din 360?

Jaudu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om min 360 bråker eller om det er du som gjør det vet jeg ikke :p (dårlig dagen derpå humor)!

Joda, kan ikke si noe annet enn at den bråker :(

Men med litt lyd på spillet, så går det bra for min del :)

Nyeste versjonene skal være mindre støyende, men har ikke selv hørt dem, så vet ikke hvor stor forskjellen er.

Lenke til kommentar

Har en ganske ny Xbox 360 Premium, som ble kjøpt like over jul. Og jada, den bråker endel. Men jeg kjører lyden på et herlig lydanlegg, og hvis spillet er "i sentrum" av hva jeg gjør en kveld skrus lyden såpass opp at jeg i hvertfall ikke hører duringa i konsollen. Har merka meg at bråket varierer veldig fra spill til spill. Spiller jeg Gears of War eller BioShock, er konsollen relativt stille, mens hvis jeg spiller Mass Effect bråker den som besatt.

Lenke til kommentar
Med mindre det er noe galt med 360en så er det å overdrive å syte over at 360en bråker mye, en venn av meg fikk 360 til jul, men har aldri klagd over bråk, og nesten ingen andre, enn PS3 fans eller de som ikke gir a damn.

er ikke noe galt med min, men den bråker mye. hører det veldig godt når jeg spiller uten lyd, men hører det også med lyd. har en ps3 også og den er veldig stille i forhold.

Lenke til kommentar

Xbox 360 en bråker jo egentlig sånn ca like mye som en vanlig pc, mens dvd-rommen høres ut som det har blitt innstalert en støvsuger inn i dvd-rommen og inne i denne støvsugern er det en stor tornado.

Men litt mer seriøst så bråker det alt for mye, jeg mister ofte spill opplevelsen. Kan selvfølgelig ha mer lyd, men har inne noe annet enn tv lyd og kan ikke alltid spille med høy lyd så da er det et problem.

Og for å si det sånn, de burde ha ordnet så det ble noe mer lik støyen på en ps3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...