darksoul1900 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Lurer på om jeg har satt gpu blokka feil.. skjermkortet er enda ganske varmt bakpå.. men blokka er lunka.. så noen som vei.. har satt den ned på hullene og stramma til så mye jeg kunne. Veit at dette er litt i feil kategori, lurer på hvor mye jeg kan klokke gforce4 kortet mitt.. det er et ti4400. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvilken rekke følge på systemet har du? Har du feks Radiator -> CPU -> GPU -> pumpe... så vil vannet ha varmet seg opp før du treffer GPUén å derfor være litt høy. Vet du hvor varmt vannet ditt er over rom temp? Hvis dette er for høyt er dette en idikasjon på at du har for liten radiator. mvh. -P- Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ikke helt riktig. Det har nok ikke økt mer enn kanskje en grad. Jeg tror heller at grunnen er at prosessoren er montert slik den er montert. Siden den ligger så godt inntil kretskortet så er det naturlig at endel varme siver gjennom den veien. GPU gir jo selvfølgelig ikke fra seg varme i bare en retning, men i alle retninger, også den som er inn mot kretskortet. Det er helt naturlig at det er varmt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå