Moene93 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei, Jeg holder på og laster ned denne : *********** Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal partisjonere hardisken, jeg har partition magic 9.0 men har rett og slett ikke peiling, og hva betyr Ha eventuelle RAID/S-ATA drivere klar på diskett og start PC-en på ny. (Ikke glem å noter serienummeret som ligger på CD-en)???? Kunne ikke noen godt på nettsiden og rett og slett skrevet en veiledning?? jeg hadde blitt så forbanna glad da! Endret 17. februar 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 2 tråder om oirat-software? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 "Så forbanna glad da!", ja hvis glede gjør deg forbannet så skal vi kjøre litt omvendt psykologi. Hva faen er det du driver med da din sau? Linker til piratkopierte versjoner av Windows og spør oss om hvordan man skal gjøre det?! Men ser på nicket ditt at du sikkert ikke her så gammel. Bare drit i alt sammen å gjør Linux + Wine du, så får du se hva Linux virkelig klarer Lenke til kommentar
Moene93 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 ok, en venn som sa at dette var ambefalt siden jeg har vista, srry mente ikke og gjøre noe galt her :/ Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 ok, en venn som sa at dette var ambefalt siden jeg har vista, srry mente ikke og gjøre noe galt her :/ les retningslinjer: https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 spesielt pkt. 2 og pkt. 7 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Denne brukeren har jo VM i stengte tråder....de to siste trådene hans blir jo garantert stengt også.... Moene93: Du burde kanskje bruke LITT mer tid på å sette deg inn i reglene her, for du driter deg jo ut hele tiden, og det ser ikke ut som du lærer heller.... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Piratdiskusjoner stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg