Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har allerede fått noen riper i den ene CD-en så jeg tenkte at jeg skulle lage en image fil av dette spillet. Trodde ikke det skulle være noe problem siden spillet er så gammelt (med tanke på kopi-sperrer). Så lett var det altså ikke. Har prøvd med roxio og clonecd, ingen av de får det til. Noen som vet om programmer som takler sperrene til ett 8 år gammelt spill? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 http://www.ezbsystems.com/ultraiso/ burde kunne hjelpe deg..... bruker dette selv til å ta backup av mine CD plater (spill/programmer) Lenke til kommentar
avRack Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det med tanke på kopirettighetar bør du ikkje vera bekymra for, då det er fullt lovlig å laga ein kopi/backup av eigne cdplater som du har kjøpt lovlig. Du kan laga eit image av eit hvilket som helst brenneprogram. Under valga kan du velga "lagre image på disc" eller noko sånt. Det lettaste er vel å bruka Clone CD, der setter du inn Red Alert CD-en, opnar opp Clone CD og deretter Save Image eller noko sånt. Det er veldig lett ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøvde med clone cd igjen, og joda, det gikk faktisk ann. Minuset er at det tar 1 time og 45 min for å skrive 1 enkelt cd til en image fil! Det må vel finnes ett freeware program som gjør jobben like bra vel? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 prøv free trialen av ultraISO som det blir linket til over her. Fungerer glimrende den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå