Candey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Yes, du leste riktig. Jeg lastet ned sangen på den amerikanske playstation store. Men finner den ikke etter jeg har installert sangen. Leter etter den innpå downloads på Guitar Hero 3 men den er ikke der. Noen andre som har det samme problemet? Det ligger gratis på den amerikanske Playstation Store fram til midnatt i dag. Kilde: http://n4g.com/ps3/NewsCom-112018.aspx?CT=1#Comments Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 du må instalere den som du ville gjort med en demo først Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Gjorde da det med en gang. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du kan ikke installere addons til spill som du har kjøpt/lastet ned i usa. Kan bare installere feks demoer og spill du kjøper, men ikke addons. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hmmmm, funker det ikke en gang om du har en amerikansk utgave av spillet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hmmmm, funker det ikke en gang om du har en amerikansk utgave av spillet? det kjenner jeg ikke til. Skulle tro det, men blir spekulasjon fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå