Vikre Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Heisann Har gått til innkjøp av en wireless network adaptor til xbox 360. Har tidligere brukt kabel, men ble lei av det pga nettopp kabelen over stuegolvet og endel ustabilitet i skjøter. Når jeg brukte kabel koblet jeg den rett fra xbox'en til ruteren. Da har som regel xbox'en koblet seg opp uten problemer. Når jeg nå skal bruke den trådløse koblingen kommer jeg ikke inn på nettverket. Xbox'en finner nettverket, men får ikke koblet seg opp virker det som. I testen stopper den opp ved det andre punktet, wireless network: Not connected. Har prøvd med settings både på automatic og manual, med fast ip-adresse og uten. Når jeg går inn på det tredje punktet i settings (wireless mode), står det at jeg er connected til nettverket med full styrke. Har stilt inn gateway og subnet mask (riktig?), har ikke så mye peiling på router og slikt. Har en d-link 624+. Gateway har jeg satt ruteren sin ip-adresse 192.168.0.1 , vet ikke om det er rett... Det har jeg også gjort på DNS, vet heller ikke om det er riktig. Subnet mask står som 255.255.255.0. Har også prøvd å stille på mac adresse, selv om jeg ikke har noen aning om hva det er, uten hell. Det jeg synes er rart er at det står at jeg er connected når jeg er inne på Select Wireless Network, men at jeg likevel ikke får koblet meg til når jeg kjører xbox live test og media test. Sikkert noen som har postet lignende før, beklager da for at jeg lagde nytt emne. Noen som vet hva jeg gjør galt? Eller kan hjelpe meg Endret 17. februar 2008 av Vikre Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) ....... Endret 22. februar 2008 av mufc9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå