DraZeN Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg blir jo aldri fornøyd med kabinett! Tenkte jeg skulle kjøpe nytt kabinett! Som skal være stille med den hardwaren jeg har , skal stå på om natten! Har for tiden et antec plusview 1000 amg , ikke fornøyd med det! Alternativene er ! Chieftech ax miditower Chieftech DA01SLD Et av skyhawk kabbisa fra mp et svart lepont fulltower uten vinduer! Et sånn stort compucase med plass til to 120 mm vifter, bortkastet pga rheobus nestn Kom gjerne med forslag til andre kabinetter Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er det ikke da billigere å kaste inn en haug med asfaltplater som du får kjøpt i de fleste bilforetninger? Var det noe annet enn støyen som var et problem med Antecen? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Liker ikke selve kabinettet! For komplisert! Det skal være enkelt og greit! www.home.no/croyfer <--------- ikke enkelt og greit! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes dette virker utrolig rått jeg. Uvist når det kommer da... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=V2000A Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes dette virker utrolig rått jeg. Uvist når det kommer da...http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=V2000A Liker ikke helt de nye kabinettene der jeg men det er bare min mening, smaker er som abken hvet du... Personelig ville jeg gått for det lepont kabinettet, liker det jeg :wink: Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Er litt unødvendi å kjøpe ett dyrt sølvfarga chieftec når det likevel skal moddes. dvs. lakkeres. Hva med å heller kjøpe Dette kabinettet . Det er jo veldi billi med tanke på hva psu alene koster på Microplex og du får både usb og firewire i front. Så løøøp å kjøøp. p.s det står at det er 340w power men det er egentli 360w 8) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har det derre Compucase du nevner, og er veldig fornøyd... Men att det du har er tungvint synes jeg for å være ærlig er latterlig... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Hvem har sagt at det skal lakkes? Har psu da! Men kjekt nokk å få med ny , men jeg skal jo ha big tower mann , og det skal bære et da01sld , eller da01bld Har et chieftec tx miditower stående anyway så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå