Footy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei, jeg skulle gjer ha fått gjort 3 ting i Vista som jeg ikke forstår helt hvordan jeg får ordna, litt ny på vista. 1. Legge "Mine Nettverk" på skrivebordet, altså nå har jeg det der som snarvei, men jeg skulle gjerne ha det orginale ikonet... litt pirkete, men sånn er jeg 2. Jeg hater lyd på PC-en, så jeg har skrudd av alle lyder. Ingen error lyder, ingen oppstart noen ting, deiligt. Det er 1 lyd jeg ikke får bort, når jeg surfer og trykker på en link med "museknapp 3" (altså scroll hjulet) så åpner jeg linken i en ny fane, kjempe flor (bruker IE forresten), men her kommer det "click" lyd... og jeg får den ikke vekk, hjelp? 3. Knappen som i dag er "dvale knappen" i start-menyen skulle jeg gjerne ha satt til å bli knappen som skrur av PC-en... noe hjelp der? takker Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 2. Jeg gikk på kontrollpanel (klassisk visning) og trykte på lyd. så trykte jeg på lyder. Under der det står "lydoppsett" trykte jeg på "ingen lyder". Da fikk jeg ingen lyd på IE. 3. Klikk på kontrollpanel (klassisk visning). Klikk på "strømalternativer". Der er du på "velg strømstyringsplan". Under den "planen" du bruker, klikker du på "endre planinstillinger". Oppforbi "lagre endringer" nede på siden, klikker du på "endre avanserte strøminstillinger". Husk å velge den "planen" (høy ytelse, balansert osv.) du har oppforbi alle instillingene. Nå scroller du litt ned og klikker på "av/på-knapper og deksel", og deretter "av/på-knapp på start-menyen". Da klikker du bare på "koblet til" og klikker på "avslutt". Klikk "bruk". Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Da var spørsmål 3 gjort noe med, tusen takk.... Dette med lyder, det du forklarer her gjorde jeg med en gang jeg installerte Vista, alle lyder forsvant da bortsett fra lyden jeg får når jeg åpner en ny fane ved å klikke på scrolle knappen.. Høyreklikker jeg en link og velger "åpne i ny fane" får jeg ikke lyden, KUN når jeg bruker scroll knappen... Spørsmål 1 og står enda om noen har et svar... Endret 18. februar 2008 av Footy Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 1. Høyreklikk på skrivebordet -> Tilpass -> Endre skrivebordsikoner (øverst til venstre). Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Flott, tusen takk. Bare spørsmål 2 igjen Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har du prøvd helt banale løsningsforsøk? F. eks. å skru på alle lyder i windows, starte pcen på nytt for så å skru av alle lyder igjen? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Nå har jeg det... ingen effekt Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 har du prøvd noe av dette? http://www.google.com/search?hl=en&cli...amp;btnG=Search Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Crossfire, funker ikke Noen som vet hva som evnt kanskje skje (i forhold til errors) om jeg finner hvor lyden ligger og rett og slett sletter den? Endret 19. februar 2008 av Footy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) 1. Legge "Mine Nettverk" på skrivebordet, altså nå har jeg det der som snarvei, men jeg skulle gjerne ha det orginale ikonet... litt pirkete, men sånn er jeg Har du prøvd Vista Shortcut Overlay Remover? Ifølge denne tråden skal programmet fjerne snarveipila på ikonene dine. Vista Shortcut Overlay Remover (FxVisor 1.3) 32-bit Vista Shortcut Overlay Remover (FxVisor 1.3) 64-bit Evt.: Vista Shortcut Manager 2.0 Released Endret 29. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Da er spørsmål 2 besvart. fant det ut i dag om andre har samme problemet... Synderen for denne lyden er faktisk "Google Toolbar". Den har en pop-up blocker som jeg bruker. Når den blokker noe lager den en liten klikk lyd. Det ser ut til at google har en liten feil i programmet som gjør at den sier klikk når du åpner en link i en ny fane også. Så jeg skrudde av lyden som skal komme når den blokker en pop-up, så forsvant den også (viste ikke at jeg kunne fjerne denne lyden før i dag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå