lmopheim Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har hatt min 6610 siden november og er stort sett veldig fornøyd. Men den har en feil som er veldig irriterende: Den slår seg av selv. Finner ikke noe mønster. Har nyeste programvare - 4.18. Er det andre som har lignende erfaringer med 6610/7210? Gode forslag? Lenke til kommentar
Nuffeline Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er det noe nytt når det kommer til Nokia da? Vanligste bug'en du kan ha på mobilen.. Funker det ikke med de nye oppdateringene er den eneste løsningen å bytte den inn og håpe at den nye du får er en av de <få> Nokiaene som FAKTISK virker. :wink: :wink: Lenke til kommentar
yeechi Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Alternativ..dra ned til EMTS og oppdater software på den enda engang senere Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sjekk om du ladet batteriet godt nok første gangen. Kan hende folkene vil si at det ikke går på garantien...... Lenke til kommentar
tarild Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hr samma problem med min 6610, er på serivce for andre gang. Min hadde en tedens til å slå seg av når noen ringer, får melding og skrur på tastelås. Blir ikke problemet fiksa nå så har jeg krav på ny telfon (maks tre ganger på rep. før man kan kreve enh ny gjenstand. Første gangen jeg sendte den på rep så hadde jeg problemer med at jeg fikk simkort avvist hele tiden, men etter servicen ble det ikke no mindre problemer. Håper bare på å få en ny tlf så jeg slipper å slite med den jeg har nå. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Joiner hylekoret jeg også, har hatt min 6610 under 24timer før den svikta første gang. Helt uten grunn kom det ikke en lyd i fra den når noen ringte eller jeg fikk en tekstmelding (å nei, har ikke gjort noen instillinger på tlf) Satte tlf tilbake i fabinslillinger, hjalp ikke en dritt. Måtte slå den helt av før det funka igjen. Hurra for nokia :o Lenke til kommentar
KjOtT Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 6610 er er ganske så ny telefon og alle nye telefoner har såkalte "barne sykdommer" (de fleste iallefall). Nokia har vel ikke laget enn "oppgradert" software til den enda, så er vel grunnen det. Har dere prøvd å oppgradert i det siste da? Har selv litt lyst på 6610 og synes ikke akkurat dette er positivt så... :oops: Men får vel vente noen måndeder på Neonode istedet jeg tenker jeg.... Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 6610 er er ganske så ny telefon og alle nye telefoner har såkalte "barne sykdommer" (de fleste iallefall). Nokia har vel ikke laget enn "oppgradert" software til den enda, så er vel grunnen det. Har dere prøvd å oppgradert i det siste da? Har selv litt lyst på 6610 og synes ikke akkurat dette er positivt så... :oops: Men får vel vente noen måndeder på Neonode istedet jeg tenker jeg.... Det stemmer at 6610 er en ganske ny modell, men ettersom sw'en er helt lik den på 7210 skulle man jo tro at den hadde kvittet seg med en del av barnesykdommene da! Nå skal det sies at jeg har en 6610 som jeg har oppgradet (mest for moro skyld). Hadde ingen store feil på den, den skrudde seg aldri av av seg selv, men det hendte at alarmklokken hang seg. Men med ny sw 4.18 funker alt bra!! Har du lyst på en 6610 så vil jeg anbefale deg å kjøpe den! Jeg er veldig fornøyd med min!! Lenke til kommentar
KjOtT Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Huff ikke si slik... nå må jeg nesten kjøpe den, men må få kvitta meg med min Ericsson T39m først... var en som kjøpte den, jeg sendte den, men kom i retur 3 uker senere... kostet meg 250 kr. Hvet ikke om jeg skal kjøpe meg ny telefon før Neonode kommer heller sju... vanskelig å si NÅR Neonode kommer også.. så alt er vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå