Gå til innhold

360 tuning tilbehør?

OmaaarS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På EB Games har de noen deksler av Assasins Creed og Halo. De har noe med tribals også,men det er det mer av på Spaceworld

Dette er vel ferdig kontroller eller klistremerker? Tror ikke de selger deksler til å bytte ut i butikk(tror ikke Microsoft ville tillatt Assassins Creed osv å selge "modde" deklser).

Lenke til kommentar
På EB Games har de noen deksler av Assasins Creed og Halo. De har noe med tribals også,men det er det mer av på Spaceworld

Dette er vel ferdig kontroller eller klistremerker? Tror ikke de selger deksler til å bytte ut i butikk(tror ikke Microsoft ville tillatt Assassins Creed osv å selge "modde" deklser).

Nei så hvorfor har jeg bare Halo 3 deksel på min da som jeg kjøpte separat fra en Xbox

Endret av MrCoolGuy
Lenke til kommentar

Nei så hvorfor har jeg bare Halo 3 deksel på min da som jeg kjøpte separat fra en Xbox

Kjøpte du fra en Xbox? :p

Har du kjøpt(på EB) Halo3 deksel laget av MS, som du må skru opp kontrollen for å sette på?

Hm, jeg skjønte feilen her nå. Du har nok missforsått litt. Trådstarter snakker om 360 kontroll deksel, ikke Xbox 360 Faceplate ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...