OmaaarS Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe deksler til 360-kontrollen? Da mener jeg ikke nettbutikk, men en fysisk butikk. Takk Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) *slett* Endret 17. februar 2008 av Sap15 Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) På EB Games har de noen deksler av Assasins Creed og Halo. De har noe med tribals også,men det er det mer av på Spaceworld Endret 17. februar 2008 av MrCoolGuy Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 På EB Games har de noen deksler av Assasins Creed og Halo. De har noe med tribals også,men det er det mer av på Spaceworld Dette er vel ferdig kontroller eller klistremerker? Tror ikke de selger deksler til å bytte ut i butikk(tror ikke Microsoft ville tillatt Assassins Creed osv å selge "modde" deklser). Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) På EB Games har de noen deksler av Assasins Creed og Halo. De har noe med tribals også,men det er det mer av på Spaceworld Dette er vel ferdig kontroller eller klistremerker? Tror ikke de selger deksler til å bytte ut i butikk(tror ikke Microsoft ville tillatt Assassins Creed osv å selge "modde" deklser). Nei så hvorfor har jeg bare Halo 3 deksel på min da som jeg kjøpte separat fra en Xbox Endret 19. februar 2008 av MrCoolGuy Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 På EB Games har de noen deksler av Assasins Creed og Halo. De har noe med tribals også,men det er det mer av på Spaceworld Dette er vel ferdig kontroller eller klistremerker? Tror ikke de selger deksler til å bytte ut i butikk(tror ikke Microsoft ville tillatt Assassins Creed osv å selge "modde" deklser). Nei så hvorfor har jeg bare Halo 3 deksel på min da som jeg kjøpte separat fra en Xbox Kjøpte du fra en Xbox? Har du kjøpt(på EB) Halo3 deksel laget av MS, som du må skru opp kontrollen for å sette på? Hm, jeg skjønte feilen her nå. Du har nok missforsått litt. Trådstarter snakker om 360 kontroll deksel, ikke Xbox 360 Faceplate ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå