Gå til innhold

hei eg vil ha ny mobil som ingen andre har...

Ingevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om denne faller i smak hos deg, men jeg synes iallfall det er en utrolig kul og spesiell mobil. Så hvis du vil ha en mobil folk legger merke til så gjør nok denne trikset :)

Neonode N2 - test av den her på amobil.

Dette er en svensk telefon og tror nok ikke det er mange som har denne i norge :) Er, om noen i det hele tatt, veldig få plasser de selger den i Norge.

den har eg testen men synes den var lit vanskelig...

jobber som teleansvarleg på elkjøp så egentlig alle m obiler på det norske markedet er utelukket...

men den er drit stilig..

Lenke til kommentar
Dette er en svensk telefon og tror nok ikke det er mange som har denne i norge :) Er, om noen i det hele tatt, veldig få plasser de selger den i Norge.

Alle elkjøp butikkene selger den, men ingen andre.

stemmer det bare vi som selger den...

Lenke til kommentar

http://www.amobil.no/artikler/neonode_n2/43279/konklusjon

Elendig batteri

Batterilevetiden på telefonen er veldig, veldig kort. Om du hører mye på musikk må du regne med å lade telefonen to ganger om dagen, eller en gang om dagen om du hører musikk til og fra jobb og tar et par samtaler hver dag.

Konklusjon

+ Utrolig liten og lett

+ Lett å bruke

+ Vekker oppsikt

+ Stort minnekort

- Dårlig batteri

- Mangler 3G og Edge

- Få funksjoner

- Lavoppløst skjerm

Lenke til kommentar

Kvifor ikkje kjøpe ein god telefon som faktisk oppfyller dine behov? Er ein mobiltelefon eit statussymbol framleis? Ein telefon ingen andre har er enten så elendig at ingen vil ha den, eller så dyr at ingen har råd. Uansett endar du opp med noko du ikkje har bruk for. Saken er at den telefonen det selges mest av sannsynlegvis er den som passer ditt bruk best.

Det er riktignok ditt valg, men eg synest det er eit dumt valg å kjøpe ein telefon ut frå kor mange som har den. :)

Lenke til kommentar
Kvifor ikkje kjøpe ein god telefon som faktisk oppfyller dine behov? Er ein mobiltelefon eit statussymbol framleis? Ein telefon ingen andre har er enten så elendig at ingen vil ha den, eller så dyr at ingen har råd. Uansett endar du opp med noko du ikkje har bruk for. Saken er at den telefonen det selges mest av sannsynlegvis er den som passer ditt bruk best.

Det er riktignok ditt valg, men eg synest det er eit dumt valg å kjøpe ein telefon ut frå kor mange som har den. :)

må jo vere en god telefon men som kansje ikkje er å få tak i norge enda... iphone er utelukket..

Lenke til kommentar

Du burde gå for en Vertu. Ikke mange av de i Norge, har foreløpig kun sett et eneste eksemplar hos en bekjent. Meget god byggekvalitet og ser unik ut men det er ikke billig for å si det slik.

Eneste problemet er at det finnes Kina-eksemplarer med navnet Veptu o.l. i omløp som kopierer designet på noen av modellene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp skaffet meg en T610i i sølv, ett utmerket eksemplar. Driver å bytter mellom den og K850i. Hadde det ikke vært for kamera og minne så hadde jeg egentlig bare brukt T610i'en. Helt enorm telefon. Ikke mange som har/bruker den i dag, og den er evig retro. Anbefales;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...