carl-kr. Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 noen som har fått blacksite:Area 51 i stua? lurer på å kjøpe det.. feedback? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 noen som har fått blacksite:Area 51 i stua?lurer på å kjøpe det.. feedback? Har kjørt gjennom det til 360. Ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 noen som har fått blacksite:Area 51 i stua?lurer på å kjøpe det.. feedback? Har kjørt gjennom det til 360. Ikke verdt pengene. å? hva var galt med det? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 noen som har fått blacksite:Area 51 i stua?lurer på å kjøpe det.. feedback? Har kjørt gjennom det til 360. Ikke verdt pengene. å? hva var galt med det? Om du ser rundt om på anmeldelser av det vil du sjå at det ikkje er verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 så da er army of two et bedre valg kansje Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Absolutt. noen ord om army of two da? har lest noen omtaler,men vil høre fra folket. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Absolutt. noen ord om army of two da? har lest noen omtaler,men vil høre fra folket. Er ganske fett spill egentlig, bare du ikke stiller med skyhøye forventninger! Å ha en kompis med deg på den er jo et must naturligvis. Har merket at jeg er litt oftere hos han ene kompissen nå som vi er litt småhekta på Aof2. Endret 8. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mange møkka spill ute å går... fatter ikke hva jeg skal velge jeg.. ble sinnsykt skuffa over Devil May Cry. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mange møkka spill ute å går... fatter ikke hva jeg skal velge jeg.. ble sinnsykt skuffa over Devil May Cry. Hmmm er ikke noe spesielt fristende som er ute akkurat nå nei, men smør deg inn med tålmodighet til MGS4 kommer. Etter MGS4 kan man jo bare glede seg til de to neste FF-spillene og sikkert noen få andre titler som GoW3 osv. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Mange møkka spill ute å går... fatter ikke hva jeg skal velge jeg.. ble sinnsykt skuffa over Devil May Cry. Hmmm er ikke noe spesielt fristende som er ute akkurat nå nei, men smør deg inn med tålmodighet til MGS4 kommer. Etter MGS4 kan man jo bare glede seg til de to neste FF-spillene og sikkert noen få andre titler som GoW3 osv. har forhåndsbestilt Haze på cdon, håper det er bra. lurer på å bestille viking: battle for asgard også,men jeg må lese litt mer om det først. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Mange møkka spill ute å går... fatter ikke hva jeg skal velge jeg.. ble sinnsykt skuffa over Devil May Cry. Hmmm er ikke noe spesielt fristende som er ute akkurat nå nei, men smør deg inn med tålmodighet til MGS4 kommer. Etter MGS4 kan man jo bare glede seg til de to neste FF-spillene og sikkert noen få andre titler som GoW3 osv. har forhåndsbestilt Haze på cdon, håper det er bra. lurer på å bestille viking: battle for asgard også,men jeg må lese litt mer om det først. Haze har fått veldig mye skryt så langt, skal følge litt ekstra godt med på det. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har et inntrykk av at mange ikke har testet Oblivion som etter min mening er maskinens suverent beste spill sammen med Uncharted. Rett nok ikke en ekslusivitet, men likevel... MÅ testes! Storyen, samt det gigantiske arealet som kan utforskes og alle de skjulte oppdragene er fantastisk! Forøvrig er det lite å si på grafikk, lyd og kontroll. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har et inntrykk av at mange ikke har testet Oblivion som etter min mening er maskinens suverent beste spill sammen med Uncharted. Rett nok ikke en ekslusivitet, men likevel... MÅ testes! Storyen, samt det gigantiske arealet som kan utforskes og alle de skjulte oppdragene er fantastisk! Forøvrig er det lite å si på grafikk, lyd og kontroll. Ja det er et kjempe spill, rundet det 4 ganger med fire forskjellige karakterer. Mange 100 timers spilling, men må si meg ferdig med det nå, så om noen er interesert i det bytter jeg det gjærne bort:) Magnus Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har et inntrykk av at mange ikke har testet Oblivion som etter min mening er maskinens suverent beste spill sammen med Uncharted. I second that. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg for min del HAR testet Oblivion, og HAR sikkert 100+ timers spilletid der. Men det var på PC, og dessverre er PS3-versjonen (og kanskje x360 versjonen for alt jeg vet) ribba for eyecandy. Det så helt enkelt bedre ut på PC. Dette er ikke en post for å rakke ned på konsoll, det er en grunn til at jeg ikke gidder spille på pc lenger, det er bare meg som rakker ned på spillprodusenter som ikke gidder å porte spill skikkelig over til andre platformer! Oblivion er absolutt et spill som er verdt å spille, med mindre du spilte det på pc, da bør du styre unna. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 om uncharted ikke er nevnt så kan jeg anbefal det værtfall..konge spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Army Of Two? Kan det friste? Skal kjøpe det på fredag selv. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Anbefaler Army of Two hvis du har noen å spille co-op med, hvis ikke er det ikke noe vits å kjøpe. Endret 10. mars 2008 av jatta Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 hva med Timeshift da folkens?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå