Gå til innhold

kjøpe ps3 spill idag, hvilket?Mye drittspill..

carl-kr.

Anbefalte innlegg

hei!

har igrunn set fram til turok...

hvilke andre tittler anbefaler dere?

har fra før:

the darkness

call of duty modern warfare

folklore

oblivion

orange box

resistance fall of man

drakes fortune

motorstorm

assassins creed

har også sett litt pa devil may cry 4..er litt usikker.

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De burde kostet 199,- kr etter hvor dårlige de var spør du meg. :p Ville satset på Devil May Cry 4 jeg, jeg ble virkelig overrasket over spillet. :D

ja jeg så nettop en trailer på vg om spillet,nyyydelig!!

prøvd det?

Devil Mary Cry 4?

Jeg har det ja, kjøpte det forrige uke. Var ganske usikker på om jeg skulle ha det siden jeg hadde litt lite penger og vil egentlig bruke pengene på storspillene men når jeg hadde kommer meg litt ut i spillet var det ikke snakk om tap av penger for å si det sånn. :p Jeg bare elsker spillet, cut-scensa og bossene. :)

Lenke til kommentar

Huff nei.. GH3 er ikke noe bra.. Kjøp heller GH2 og en ps2.. GH3 fikk meg til å miste helt lysten på mer Guitar Hero spilling.. Og, jeg fikk den tilbake med en gang jeg fyrte opp GH2..

Kan jo sjekke ut Heavenly Sword... Det er ganske kort, men er veldig godt etter min mening.. :)

Får se om det blir DMC på meg etterhvert også.. har ikke noe forhold til serien, men folk sier det er bra.. :p

Lenke til kommentar
Huff nei.. GH3 er ikke noe bra.. Kjøp heller GH2 og en ps2.. GH3 fikk meg til å miste helt lysten på mer Guitar Hero spilling.. Og, jeg fikk den tilbake med en gang jeg fyrte opp GH2..

Kan jo sjekke ut Heavenly Sword... Det er ganske kort, men er veldig godt etter min mening.. :)

Får se om det blir DMC på meg etterhvert også.. har ikke noe forhold til serien, men folk sier det er bra.. :p

hmm hva er galt med GH3? Det er veldige mye bra musikk på den, og konseptet er jo det samme.

Lenke til kommentar
likte ikke demoen til Ratchet & Clank noe særlig, ble bare stressa,hehe.

hva med the club og Conflict Denied Ops?

virker som "billig tittler" med lite omtale..

Prøvde demoen fra us store nettopp.. Jeg skal i alle fall ikke kjøpe det når det er release om en ukes tid..

Leter også etter et nytt,bra spill, men som de fleste andre her inne, får jeg vel også bare vente i spenning.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...