carl-kr. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) hei! har igrunn set fram til turok... hvilke andre tittler anbefaler dere? har fra før: the darkness call of duty modern warfare folklore oblivion orange box resistance fall of man drakes fortune motorstorm assassins creed har også sett litt pa devil may cry 4..er litt usikker. Endret 24. februar 2008 av carl-kr. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva med Unreal Tournament 3 som kommer til fredag eller Ratchet & Clank: Tools of Destruction? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ratchet & Clank: Tools of Destruction ville jeg tatt. Har testet UT3, ble lite imponert. Skal teste Devil May Cry 4 nå... EDIT: btw, Turok var skikkelig ræva... Endret 17. februar 2008 av jij1984 Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) likte ikke demoen til Ratchet & Clank noe særlig, ble bare stressa,hehe. hva med the club og Conflict Denied Ops? virker som "billig tittler" med lite omtale.. Endret 17. februar 2008 av carl-kr. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 De burde kostet 199,- kr etter hvor dårlige de var spør du meg. Ville satset på Devil May Cry 4 jeg, jeg ble virkelig overrasket over spillet. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 De burde kostet 199,- kr etter hvor dårlige de var spør du meg. Ville satset på Devil May Cry 4 jeg, jeg ble virkelig overrasket over spillet. ja jeg så nettop en trailer på vg om spillet,nyyydelig!! prøvd det? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 De burde kostet 199,- kr etter hvor dårlige de var spør du meg. Ville satset på Devil May Cry 4 jeg, jeg ble virkelig overrasket over spillet. ja jeg så nettop en trailer på vg om spillet,nyyydelig!! prøvd det? Devil Mary Cry 4? Jeg har det ja, kjøpte det forrige uke. Var ganske usikker på om jeg skulle ha det siden jeg hadde litt lite penger og vil egentlig bruke pengene på storspillene men når jeg hadde kommer meg litt ut i spillet var det ikke snakk om tap av penger for å si det sånn. Jeg bare elsker spillet, cut-scensa og bossene. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Devil may cry var kongefett! ble litt sleten i fingrane etterhvert men ! Ikke kjøp turok! Demoen var ihvertfall sugen! Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Enig med dem over. Pr dags dato hadde jeg kjøpt DMC4! Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) DMC4 er bestilt edit: pokker, brukte samboeren sitt logg in..hehe mvh carl-kr. Endret 17. februar 2008 av Monica81 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Testet Turok her om dagen .. Og det stilte seg med det samme i rekken av latterlig dårlige PS3-spill som er sluppet hittil .. Skal du kjøpe et nytt spill hadde jeg kjøpt Devil May Cry 4 .. Det har ihvertfall høy framerate og god spillbarhet .. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ellers får du bare gjøre deg klar til og kjøpe Army of Two. Kommer vel 6.mars. Tror det blir helt rått. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fifa 08 eller Skate kanskje ? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fifa 08 eller Skate kanskje ? Skate. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 skate eller guitar hero III! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Huff nei.. GH3 er ikke noe bra.. Kjøp heller GH2 og en ps2.. GH3 fikk meg til å miste helt lysten på mer Guitar Hero spilling.. Og, jeg fikk den tilbake med en gang jeg fyrte opp GH2.. Kan jo sjekke ut Heavenly Sword... Det er ganske kort, men er veldig godt etter min mening.. Får se om det blir DMC på meg etterhvert også.. har ikke noe forhold til serien, men folk sier det er bra.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Huff nei.. GH3 er ikke noe bra.. Kjøp heller GH2 og en ps2.. GH3 fikk meg til å miste helt lysten på mer Guitar Hero spilling.. Og, jeg fikk den tilbake med en gang jeg fyrte opp GH2.. Kan jo sjekke ut Heavenly Sword... Det er ganske kort, men er veldig godt etter min mening.. Får se om det blir DMC på meg etterhvert også.. har ikke noe forhold til serien, men folk sier det er bra.. hmm hva er galt med GH3? Det er veldige mye bra musikk på den, og konseptet er jo det samme. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 likte ikke demoen til Ratchet & Clank noe særlig, ble bare stressa,hehe. hva med the club og Conflict Denied Ops? virker som "billig tittler" med lite omtale.. Prøvde demoen fra us store nettopp.. Jeg skal i alle fall ikke kjøpe det når det er release om en ukes tid.. Leter også etter et nytt,bra spill, men som de fleste andre her inne, får jeg vel også bare vente i spenning.. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) bestilte DMC4 på cdon, kommer vell på onsdag,var å kjøpte lord of the ring online til pc idag som jeg skal sjekke ut til da Endret 18. februar 2008 av carl-kr. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Denied Ops var hvertfall skikkelig dårlig. Ville gitt det terning 2... og det til og med i coop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå