Bjørnli Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) har en 55" Samsung bakprosjektors tv og skulle likt å hatt lyden fra pcn(til tv) pga er bra lyd på tvn, hvordan gjør jeg det uten : ? Har prøvd å koble fra pcn til rød og hvit inngang på tvn(audio in) på siden der, men skjer ikke noe på tvn, noen som har noen tips? Endret 17. februar 2008 av Zaft Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har du gjort stilt venderbryteren til INPUT?? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 jeg skrev UTEN den der;) er helt umulig uten den eller? Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Beklager; Litt kjapp der! Hvilke andre innganger har du på din tv? Jeg bruker en vanlig jack fra pc til surroundforsterkeren, det gir bra lyd! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 tok bilde av alle inngangene jeg;) på høyre side : se alle bildene på http://zaft.xerc.biz/tv/ Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 regner med at lyden kommer hvis du slår på video på tv-en Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) kobla i en video kabel på siden, fikk opp ext4 da, men ei no lyd:S Endret 17. februar 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 sorry dual post men: fikk "ordna" det, kobla en gul video kabel fra dvdn til tvn så tvn får bilde, da kom lyden med en gang;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå