.Butthead. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Njah Bluum, De små stativhøyttalerene jeg linka til er litt større, men ellers er alt likt. Så forresten at JBL settet jeg hadde tenkt å kjøpe er i salg igjen. https://prisguiden.no/product.php?productId=87434 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 De ser jo kliss like ut Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 dette ble anlegget som jeg valgte... var litt sugen på blue ray spiller... så ... da kosta anlegget meg bare 3000kr hvis du trekker fra Blu-ray spilleren.... og kjerringa er storfornøyd.. bare håper lyder er hakket bedre enn på mitt gamle.. er visst 30dagers retur-rett på den siden jeg skal kjøpe det fra.. så får sende tilbake hvis jeg ikke liker det Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Og hvilket sett var det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Satellitter + subwoofer bør nok vurderes. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 oi glemte å lime inn linken link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 For 7000,- kan du få mye bedre saker enn et sony-anlegg. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) med blue ray spiller? anlegget koster meg 6300,- Endret 20. februar 2008 av toazty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hadde ikke fått med meg at han ville ha Blu-Ray spiller også, nei. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 er ikke et must med blue ray spiller.. ... men syns det var et greit tilbud... ... dvd spilleren min røyk for litt siden også.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg hadde et nesten likt anlegg, det er noe dritt å koble opp mot pc, da eneste mulige tilkobling kun gir stereo, Jack plugg.. Hvor jeg bare fikk skurr.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synd at PC-en din ikke hadde optisk-utgang. Da kunne du fått surround, med minimalt med skurr. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synd at anlegget ikke hadde optisk, for jeg har nemlig optisk ut.. Du har jo svart litt i min tråd, trodde du fikk med deg hva jeg koblet opp med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det var din tråd det, ja. Da var det jo fryktelig dårlig av Sony. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Enig.. Men lydkvalitet var ok, synes subben var litt skuffende .. Funker sikkert bra til tv(kun tv) da den har HDMI(Og scart), og er relativt enkel å styre.. Endret 21. februar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Sub'ene i "alle" slike små anlegg vil nok skuffe om man forventer dundrebass som rister hele leiligheten/huset. Skal man ha en skikkelig sub, så koster den alene rundt prisen av et helt sånt mini-anlegg. En subwoofer som også er bare til musikk, koster enda mer, eller er mindre imponerende på film. Personlig vil jeg påstå at det er bedre å droppe sub'en og heller kjøpe litt gode front høyttalere. Greit nok, man mister litt romling når man ser film, men man får bedre lyd til musikken sin og det er mindre fare for at naboene irriterer seg over during i vegger og slik. (lavfrekvent lyd spres veldig godt i vegger selv uten å være veldig kraftig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå