Mizz-sunny-flower Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei. Er ei jente på 27 år som kunne trengt en snakke partner. Ikke ta det ille opp men hadde vært fint å snakket med noen på min alder eller eldre. Jeg takler dessverre ikke livet så godt for tiden, (fomler i mørket) Send meg en pm gjerne. På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Mizz-sunny-flower Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 denne skulle egentlig ligger under " trenger du noen å snakke med" men er ikke helt sikker på hvordan jeg flytter den.. ikke sikkert jeg kan det?? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bare lag en post der så får du sikkert respons fort Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så det hvertfall var en som var 32 der inne, ellers var vel de fleste "unge" i forhold til deg. Skjønner godt den der man trekker noen å snakke med av og til på sin egen alder. Er mange ganger jeg har følt meg litt lost og. Håper du får ordnet tankene og kommer deg ut tåka TS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå