Gå til innhold

slutt med whining plz


Anbefalte innlegg

Folk whiner hele tiden. Buff ditt og buff datt.. nerf bla bla bla.. Grunnen til at så mange whiner er fordi de ikke mestrer classen sin...

 

spm: Er det mulig at en rogue med 50 resil kan slå en mage med over 400?

svar: ja

 

spm: Kan en hunter med 400+resil tape mot en rogue med 85 resil?

Svar: ja, legg merke til chatten

 

Mangle bilde av mage duelen fordi jeg akuratt har kjøpt ny pc. TBh er det letter å ta mager en huntere

post-149391-1203216365_thumb.jpg

post-149391-1203216378_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vill bevise at du er god elns? Alle kan slå en mage og en hunter med 400+ resi. Du kan også ha veldig mye flaks. Du kunne også blowet alle CDene dine.

 

 

 

Edit: Jeg tror ikke på deg, eneste magen som står der har latterlig gear. Du har tilogmed fjerna nickene til folkene, lukter noe muffins her.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Edit: Jeg tror ikke på deg, eneste magen som står der har latterlig gear. Du har tilogmed fjerna nickene til folkene, lukter noe muffins her.

Han sa jo at han ikke har bilde av Mage duelen. Hunteren som står mounta til venstre der er sikkert playeren kalt Ebayer (armory), og (low level) Magen som står til høgre er bare en random tilskuer.

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Edit: Jeg tror ikke på deg, eneste magen som står der har latterlig gear. Du har tilogmed fjerna nickene til folkene, lukter noe muffins her.

Han sa jo at han ikke har bilde av Mage duelen. Hunteren som står mounta til venstre der er sikkert playeren kalt Ebayer (armory), og (low level) Magen som står til høgre er bare en random tilskuer.

Rart han har fjerna nicket uansett.

Lenke til kommentar

Om du vil få folk til å slutte å whine, hadde det ikke vært bedre å angrepet hele WoW samfunnet fremfor en bitte liten norsk delegasjon av WoW spillere som sitter på dette forumet?

 

Såfremst jeg kan se har du ingen beviser for at det er norske brukere som whiner, så da burde du heller postet dette på WoW Europe sitt forum ettersom de fleste WoW spillere over hele verden (innklusiv dem som whiner) er der.

 

Er dog irnoisk at du whiner og whinere. Stein i glasshus?

Lenke til kommentar

Du prøver å skryte av at du tok en hunter og en mage med 400 resilence? Uhm...

 

 

YOU FAIL!

 

 

 

"plz let me kil yuo so i kan show may friends iam good so they can be may friends plzzzz"

 

Noen kommer vel til å si nå "Det er jo en hunter som heter ebayer på bildet?"

Ja, men jeg sjekket han på armory... 242 resilence, ikke 400+ ;)

Endret av Gautegutten
Lenke til kommentar

Folk whiner hele tiden. Buff ditt og buff datt.. nerf bla bla bla.. Grunnen til at så mange whiner er fordi de ikke mestrer classen sin...

 

spm: Er det mulig at en rogue med 50 resil kan slå en mage med over 400?

svar: ja

 

spm: Kan en hunter med 400+resil tape mot en rogue med 85 resil?

Svar: ja, legg merke til chatten

 

Mangle bilde av mage duelen fordi jeg akuratt har kjøpt ny pc. TBh er det letter å ta mager en huntere

Hei

 

Du er flink.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...