TBJ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Windows er som kjent ikke alltid like stabilt (denne gangen XP). Noen ganger henger maskina og explorer (inkl. system tray og hele oppgave linja) lukker seg. System tray og oppgave linja kommer fort opp igjen, men iconene til flere av programmene som går i bakgrunnen har blitt borte fra system tray. Irriterende. Ofte er DirectConnect et av de programmene som forsvinner derifra og jeg får ikke tilgang til det. Jeg vet den går i baskgrunnen, men får ikke den opp igjen (selv ikke ved hjelp av "Windows oppgavebehandling". Noen som vetg hvordan jeg skal få tilgang til de prog. som nå jobber i bakgrunnen? (vil ikke av flere grunner boote maskina enda) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har samme probleme som deg. Det du kan gjøre er å "starte programmet på nytt". Siden det kjører i bakgrunnen vil det bare bli hentet fra igjen. Når du da minimerer det igjen vil du få det tilbake til tray. Virker ikke med programmer som åpnes helt på nytt.... Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Virker ikke med programmer som åpnes helt på nytt.... Som dessverre er tilfellet med DirectConnect Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Virker ikke med programmer som åpnes helt på nytt.... Som dessverre er tilfellet med DirectConnect Bruk dc++ da. Får bare opp samme vinduet om jeg starter dc++. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Mange hubber tillater ikke DC++ (helt enig at den er bedre). Bruker den mange ganger, men ikke i dette tilfellet. Det er rett og slett irriterende at programmene "forsvinner" på denne måten. Har lyst til å finne en løsning hvis det finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå