ZoDz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Okey, jeg lurer på om American Psycho er verdt å lese. Er det en god bok? Vi så filmen i engelsk timen på skolen, og vi har lest en side utdrag fra boka om scenen hvor han spikrer fast en dame etc etc. Men er det en bok som virkelig er bra? Noen som anbefaler den. Føler at man ikke fikk vite nok. Jaja, kansje jeg bare skal ta meg turen ned til bilioteket og låne den. Hmms. Lenke til kommentar
Falstaff Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Den er verdt å lese om den er verdt å lese for deg! Har du tid kan du jo alltids bare lese den? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, jeg vil anbefale den. Bateman er en smått fascinerende karakter. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg vet jo ikke noe særlig om selve boken. Men tror jeg skal gå og leie den^^ Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg vet jo ikke noe særlig om selve boken. Men tror jeg skal gå og leie den^^ Bare husk at det er en veldig misforstått bok, det er en satire og den der ganske morsom. Men, den er sykt grafisk til tider. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Vet om en del av de syke scenene. Lærern vår kom med en side hvor det handla om scenen hvor han spikrer fast en dame og begynner å gnage på tommelen hennes, klipper av henne tunga etc etc. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vet om en del av de syke scenene. Lærern vår kom med en side hvor det handla om scenen hvor han spikrer fast en dame og begynner å gnage på tommelen hennes, klipper av henne tunga etc etc. Jepp, om jeg husker riktig så var det eksen hans, og med en spikerpistol. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Men du må passe/huske på at det ikke er full fart og dreping gjennom hele boken. Mange laaaaangeee scener som kanskje ikke er så spennende Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Den boken kan anbefales på det sterkeste. Det er ikke lett å legge den fra seg når man først har begynt. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Men du må passe/huske på at det ikke er full fart og dreping gjennom hele boken. Mange laaaaangeee scener som kanskje ikke er så spennende Jepp, og det er dette sammen med latterlige dialog på slutten av kapittelet som er med å gjøre boka så morsom: "Did I say I'm wearing 60$ boxer shorts? I say trying to appease her." = Good shit :thumbsup Leser forresten Glamorama nå og ble gledelig overrasket over at Bateman har en liten cameo. Han hilser på hovedpersonen, og har noen mystiske flekker på dressen sin Endret 26. februar 2008 av Compsognathus Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Patrick Bateman dukker også opp i boka Rules of Attraction, som handler om broren hans Sean. Husker ikke om han faktisk er tilstede i boken, men mener å huske en telefonsamtale mellom brødrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå