tOmma- Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Var ute på fototur her om dagen, og fikk øye på disse greiene som duppet uti det stille vannet. Det var tåke den dagen, så horisonten skulle egentlig synes et eller annet sted her. Vad tycks? Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Synes det var vakkert stille. Stemningsfullt. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Imponerende bra motiv, og du har fått frem en sinnsyk stemning, rolig og fin. Det jeg likte mindre var den ramma rundt og "signaturen" din. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Imponerende bra motiv, og du har fått frem en sinnsyk stemning, rolig og fin. Det jeg likte mindre var den ramma rundt og "signaturen" din. Ramme, ja... Skal legge ut en annen versjon med litt mindre ramme og uten den signaturen min Så får vi se om det blir noe bedre Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Fantastisk stemning her, meget godt. Rent og pent, behagelig å se på. Både farger, komp og vinkel stemmer her. Gratulerer! Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Imponerende bra motiv, og du har fått frem en sinnsyk stemning, rolig og fin. Det jeg likte mindre var den ramma rundt og "signaturen" din. Helt enig! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ahhh. Utrolig deilig å se på slike bilder. Well done, Persian pervert! (ref bildet ditt) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Syns det var pent. Likte den måten tåken gjør at den fremste virker klar og skarp mens de to andre blir mer.. ehh.. tåkete. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Syns det var pent. Likte den måten tåken gjør at den fremste virker klar og skarp mens de to andre blir mer.. ehh.. tåkete. Tilslørt? Uklare? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Synes bildet var meget fint Jeg liker også måten bøyene blir mer og mer uklare for hver bøye. Som det allerede er nevnt synes jeg rammen var litt vel voldsom. Jeg tror det ville vært mye finere med en smalere ramme. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå