Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 om jeg tenker på øl eller sprit, eller drikker noe som smaker som det så føler jeg meg dårlig og vil nesten spy. før så var det ikke noe galt med øl og sprit, men nå tror jeg det er noe psykisk som gjør det pga noe forferdelig som skjedde. er det noe som kan kureres på noe vis? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 prøvd sprit med forkjellig blandevann... 1del sprit 5 delere Burn f.eks. det funka for meg.. jeg spiste kasnkje mat 6 timer før jeg begynte å drikke.. så fikk jeg maten til å bevege seg oppover etter jeg drakk.. men så prøvde jeg "burn" , så har det blitt bedre... men vil anbefale deg "burn" so blande vann.... jeg takkler selv ikke øl lenger... kan drikke 1 øl.. så blir jeg dårlig... drakk selv masse sprit med forkjellig blandevann,,, det eneste som funker er burn.. kan jo prøve battery ... men for meg så ble det for tamt og ekkelt... null kullsyre... og smaken var blæææ cider osv. blir for mye kullsyre... så jeg drikker kun burn og vikingfjord.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du er da virkelig heldig. Tenk hvor mye du sparer, og ikke bare i penger heller. Kos deg med alkoholfritt du! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 det å holde seg alkoholfri er et problem for mange.. , nei jeg tenker ikke på alkoholikere.... det at folk vil ta seg et glass alkohol eller to for å komme i samme form som "ruset" folk er et kjent problem er mange som ikke liker alkohol.. de fleste drikker alkohol pga virkningen av den.. deilig nytelse forresten Lenke til kommentar
pi. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Smirnoff Ice! Do'h, lite fjortis, men du blir full hvis det er det som er målet ditt. Endret 17. februar 2008 av Pille_ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Smirnoff Ice! Do'h, lite fjortis, men du blir full hvis det er det som er målet ditt. Syns Smirnoff Ice smaker helt grusomt jeg. Vikingfjord er bedre. Og ja, litt "fjortis" men ingen grunn til å la være om man syns det er godt. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg synes det smaker ikke så verst jeg. Vikingfjord-brusene er gode de også. Det som er dumt er at det er 20 tonn sukker i en flaske. Ikke bra for tennene over tid. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fins sukkerfri variant av vikingfjord btw Lenke til kommentar
pi. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Å! Det må smakes. Vet du om det er noe godt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har ikke smakt den ennå, menne den skal nok smakes i vinterferien Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kalinka 21.9% 1 del, Tine Iste 4/5 deler og Isbiter. Da merkes ikke sprit smaken i det hele tatt. Blir dog ikke så sterke drinker av det, men på den gode siden slipper du bli ravende drita. Dersom du ikke liker alkohol smaken bør du i alle fall sørge for å ha isbiter slik drinkene dine holder seg så kalde som mulig. Hemmer spritsmaken en del. Endret 19. februar 2008 av Ant1 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ja, lunkne drinker er fysj. *grøss* Edit: Lejf Endret 20. februar 2008 av Pille_ Lenke til kommentar
Gompeslurp Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 om jeg tenker på øl eller sprit, eller drikker noe som smaker som det så føler jeg meg dårlig og vil nesten spy. Største feilen vi normenn gjer når sterkt brennevin skal nytast er: 1) For lite is i drinken 2) For mykje brennevin i drinken 3) For mykje brennevin sett kvelden under eit. Mine tips: 1) Drikk nøytral vare (rein vodka) 2) Mykje is og lite alkohol (får heller drikke fleire drinkar om det er ynskjeleg) 3) Bland med heller eit bitters blandevatn enn søtt. Prøv tonic eller russian. Brunt brennevin er for røynde ganar/magar. Gin er ei fryd men du må like smaken av det, ellers er det berre å kutte ut. Og det siste tipset: 4) Drikk det ein likar. Då går det (nesten) alle tider bra. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du er da virkelig heldig. Tenk hvor mye du sparer, og ikke bare i penger heller. Kos deg med alkoholfritt du! Second that mate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå