Anew Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Etter at den spiffye nye layouten kom på forsiden, har forumets fotokonkurranse mistet sin rettmessige plass der. Er det noe på gang for å få den tilbake på forsiden? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Blir jeg kvestet av moderator om jeg prøver en bump på denne? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Blir jeg kvestet av moderator om jeg prøver en bump på denne?Erik og Are er så vidt jeg vet ikke på jobb i dag (i hvert fall ikke i redaksjonen), men du kan jo sende dem en mail (post ætt akam dott no), så kan du høre med dem om de gidder å skvise drift litt... Endret 21. februar 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg beklager sent svar her. Lenken fra forsiden vil komme tilbake. Drift jobber med å rette opp feil og mangler som fortsatt er på sidene, og regner med å være ferdige med det i løpet av to uker. så en eller annen gang i løpet av de neste to ukene, skal den være på plass igjen - sannsynligvis neste uke. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 *kremt* Jeg kan ikke la være å legge merke til at det nå er to måneder siden det var to uker til konkurransen skulle være tilbake på forsiden. Uforutsette vanskeligheter? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 *kremt*Jeg kan ikke la være å legge merke til at det nå er to måneder siden det var to uker til konkurransen skulle være tilbake på forsiden. Uforutsette vanskeligheter? 2 måneder og tre dager (snart fire). Jeg mistenker at ettersom alle sitene under diskusjon.no skal ha samme "design", så sliter de fortsatt med få bitene på plass. Men det er veldig dumt at dette ikke er på plass; da vi må få opp oppmerksomheten rundt konkurransen. Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Erik og jeg er fortsatt på saken. Vi har ikke glemt dere, og også vi vil gjerne ha forumkonken tilbake på forsiden. Drift har desverre ikke vært i stand til å prioritere dette, men det VIL skje - såpass tør jeg å love. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Nå er fotokonkurransen tilbake! Veldig bra (men sannelig på tide!) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, se der. Frem med champagnen Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå