LIA Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har akkurat fått div utstyr til en ny pc. Eneste som er litt dumt er at psuèn ikke gir noe spenning ut! Er det noen som vet om det holder å sende inn bare psu, eller må hele kabinettet inn? Det er et chieftec dragon kabinett det dreier seg om. Har sendt retur forespørsel til komplett, men det tar som regel litt tid før man får svar så jeg tenkte jeg skulle høre om noen visste noe. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du får vel vente å høre hva de sier. Men regner med du får beskjed om at du bare kan sende inn PSU'en og at de sender deg en ny så fort de har testet at den faktisk er defekt. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Ja det er vel bare å vente, men noe så kjedelig når man akkurat har fått utstyr til en ny pc. Men det er ikke første gangen jeg returnerer noe til komplett... Har testet psuèn i den andre pc`n min, og den virker ikke der heller, så den er definitivt kaputt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå