Del1 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg har tenkt til å bygge meg en ny pc. Men funderer litt om jeg skal ha SLI eller ikke... Her er 2 valg som jeg har tenkt å kjøpe: SLI Prisguide Jeg har tenkt til å klokke E8400 opp til 4.0 GHz, men jeg har hørt at nForce-serien for hovedkort blir veldig varme! Kommer dette til å bli noen ulempe med tanke på overklokking? Jeg er også usikker på hvor stor PSU jeg skal ha, valget falt på en 750 W. Er ikke helt sikker på om det blir for lite med 2x 8800 GTS Burde jeg ha noen endringer på dette oppsettet? X38 Prisguide Det er 2 forskjeller på dette oppsettet og det er at jeg har byttet ut hovedkortet og skjermkortene Skjermkort: HD 3870 X2 Hovedkort: Asus P5E Burde jeg ha noen endringer på dette oppsettet, annet hovedkort, skjermkort etc. Det hadde vært fint om dere kunne kanskje finne noen billigere alternativer, som er nogenlunde det samme som de valgene jeg har valgt. Takker for svar Endret 17. februar 2008 av Del1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå