Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg gå frem for å gjøre henne min?

Anbefalte innlegg

Har litt dårlige nyheter folkens... Fikk svar fra henne angående middagen. Hun var positiv til selve middagen, men hun sa at hun ikke var interessert i noe forhold. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor. Alle signaler hun har gitt, og inntrykk jeg har fått har indikert at hun er interessert. Det at hun også kysset meg 3 ganger og holdt meg i hånden var vel også et tegn? Føler meg deppa akkurat nå. Jeg liker denne jenta veldig godt. Det kan godt være at det er jeg som har forhastet det hele. Spesielt med å be henne med HJEM på middag og film. Kan forstå hvordan hun tolker akkurat det. Jeg valgte å skrive at jeg selv i utgangspunktet ikke var på utkikk etter noe forhold, men at jeg syntes at hun var en søt jente. Hun var i hvert fall veldig positiv til middag og film hjemme hos meg, men akkurat den meldingen jeg fikk la en demper over det hele. Bør jeg nå bake pizza med henne, og drikke en flaske vin? Eller bør jeg heller kansellere det hele. Jeg vet rett og slett ikke hva den jenta ønsker. Hun virker jo så interessert, og er opptatt av å se bra ut for meg hele tiden. Dette sier jeg ikke fordi jeg er innbilsk, men hver gang jeg snur meg vekk fra henne, så ser jeg at hun fikser på håret eller har sminkespeilet oppe. Hva er det som skjer? Har jeg ødelagt det hele?

Nå trenger jeg virkelig noen fornuftige og gode svar folkens. Takk for all hjelp.... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg bedt henne hjem på film og middag, og venter engstelig på svar. I så fall, så lurer jeg på hva slags mat jeg skal lage? Hvilken vin? Setting, og ikke minst hvilken film?? I need help guys!

Server RØDVIN for guds skyld!!!

det gjør damer kåte! =D

Lenke til kommentar
Har litt dårlige nyheter folkens... Fikk svar fra henne angående middagen. Hun var positiv til selve middagen, men hun sa at hun ikke var interessert i noe forhold. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor. Alle signaler hun har gitt, og inntrykk jeg har fått har indikert at hun er interessert. Det at hun også kysset meg 3 ganger og holdt meg i hånden var vel også et tegn? Føler meg deppa akkurat nå. Jeg liker denne jenta veldig godt. Det kan godt være at det er jeg som har forhastet det hele. Spesielt med å be henne med HJEM på middag og film. Kan forstå hvordan hun tolker akkurat det. Jeg valgte å skrive at jeg selv i utgangspunktet ikke var på utkikk etter noe forhold, men at jeg syntes at hun var en søt jente. Hun var i hvert fall veldig positiv til middag og film hjemme hos meg, men akkurat den meldingen jeg fikk la en demper over det hele. Bør jeg nå bake pizza med henne, og drikke en flaske vin? Eller bør jeg heller kansellere det hele. Jeg vet rett og slett ikke hva den jenta ønsker. Hun virker jo så interessert, og er opptatt av å se bra ut for meg hele tiden. Dette sier jeg ikke fordi jeg er innbilsk, men hver gang jeg snur meg vekk fra henne, så ser jeg at hun fikser på håret eller har sminkespeilet oppe. Hva er det som skjer? Har jeg ødelagt det hele?

Nå trenger jeg virkelig noen fornuftige og gode svar folkens. Takk for all hjelp.... :(

Hm.. jeg tror ikke du burde ha så høye forhåpninger til dette, jeg håper jeg tar feil selvfølgelig men jeg synes det skurrer med et sånt svar. Vi jenter er ikke så lette å forstå seg på, men jeg tror hun svarer slik rett og slett fordi hun ikke er forelsket i deg. Det er nok ikke noens feil. Det er mulig hun går ut med deg etc for at hun synes du er grei og at hun liker oppmerksomheten hun får.Høres ut som du står i fare for å bli såret dessverre.

Det at hun pynter seg og alt det tror jeg ikke du skal legge så mye i, hvis en liker å ta seg ut og få respons på det fra omgivelsene gjør en det uansett. Om jeg skulle prøve å sette meg inn i hennes sted hadde jeg svart slik enten fordi jeg bare ville være venner(mest sannsynlig) eller for at jeg bare hadde lyst litt å rote med personen uten forpliktelser fordi jeg ikke hadde noen annen for øyeblikket dvs jeg hadde ikke vært forelsket, men dette blir jo bare spekulasjoner...

Håper jeg tar feil, lykke til..

Lenke til kommentar

khvm: Det du gjør nå er å trekke deg tilbake. For all del ikke kjør på med gaver eller andre ting for å vise at du er interessert i henne; Det er turnoff.

Det er omtrent som når en jente du ikke er keen på er åpenbart tiltrukket av deg. Selv om hun kanskje er kjempegrei så vil du egentlig bare holde henne på avstand.

Lenke til kommentar
khvm: Det du gjør nå er å trekke deg tilbake. For all del ikke kjør på med gaver eller andre ting for å vise at du er interessert i henne; Det er turnoff.

Det er omtrent som når en jente du ikke er keen på er åpenbart tiltrukket av deg. Selv om hun kanskje er kjempegrei så vil du egentlig bare holde henne på avstand.

Trekke meg tilbake? Jeg har ingen planer om å kjøpe noen gaver til meg eller noe slikt, men jeg har tenkt til å gjennomføre kvelden med henne i morgen som planlagt. Kanskje ting endrer seg. Når skal vi ha det klart at hun kun har sendt en simpel melding om dette, og ikke gitt inntrykk for at hun ikke ønsker å inngå noe forhold med meg. Men jeg tar seriøst det hun skrev i betraktning, men jeg lar morgendagen komme og tar det så der i fra.

Har tenkt til å kjøpe en enkel vin. Så får jeg se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Mirror-effect.

Trekker hun seg unna, trekker du deg unna. Viser hun interesse, viser du interesse.

Selvsagt, du kan ta initiativet også.

Pointet er; du har gjort det ganske klart at du er glad i jenta. Du vil at hun skal være din. Bare ikke vis det for tydelig. (Ikke fremstå som desperat) :p

Ellers ønsker jeg deg lykke til.

Hint hint, Sør-Afrikansk vin er snadder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blåser litt liv i denne tråden igjen. En stund siden sist.

Har skjedd en del siden sist. Det hele gikk kanskje litt raskt for seg. Jeg ble kanskje litt overivrig og hun gjorde det etterhvert ganske klart at hun ikke var interessert i noe forhold. Jeg ble jo selvfølgelig litt skuffa, ettersom jeg faktisk trodde og mente at hun var interessert i meg. Spesielt etter den kvelden hvor vi kyssa og hun ikke ville slippe hånda mi.

Siden den gang har vi vært ute en eller to ganger. Begge har hatt mye å gjøre, og det har vært påskeferie osv. Sist hentet jeg henne med den nye bilen min og vi bestemte oss impulsivt for å kjøpe kaffe og boller og gå en tur på en nydelig øy som ligger i lokalområdet mitt. Her snakket vi lenge og hadde det kjempefint. Vi snakket for øvrig ikke spesifikt om oss og forhold, men så å si alt annet. Kom frem til at vi hadde likt syn om mange ulike ting. Virket ikke som noen av oss ønsket å ta opp det emnet. Det hele har rett og slett gått alt for fort frem. Men jeg vil ikke virke sta når jeg sier at jeg fortsatt tror og føler at hun har følelser for meg. Jeg er ingen menneskekjenner, men jeg har vært med en del jenter og kan tolke det ene og det andre.

Vi kom i hvert fall frem til at vi fremover skulle dra på en del turer sammen, ettersom hun ikke er så kjent i byen vi bor i, da hun er utenbys fra. Det var henne som foreslo det. Jeg er jo selvfølgelig opp for det, men det er liksom det at jeg liker henne veldig godt, og kunne godt tenke meg å bli sammen henne. Bare det gjør at situasjonen blir så merkelig, når vi skal "late som ingenting". Vi rotet jo tross alt og hadde et ganske intimt øyeblikk, og det er ikke bare til å glemme.

Skal i hvert fall ut med henne i morgen og se på en av byens mange attraksjoner. Vi skal mest sannsynlig gå tur igjen. Jeg vet ikke helt om jeg bør ta opp det med at jeg har følelser for henne i morgen. Kanskje jeg heller bør la det ligge? Men jeg kan på en måte se for meg at våre lepper møtes igjen, uten å være innbilsk på noen måte. Hele situasjonen er rett og slett så innviklet.

Jeg vil også poengtere at det ligger noe i det at hun er utenbys fra og kanskje har planer om å reise hjem igjen, og derfor kanskje ser på det som komplisert å innlede forhold etc.

Håper noen kan gi meg tilbakemeldinger vedrørende dette, da det har hjulpet meg mye tidligere.

Takk!

Lenke til kommentar

Må si jeg ble litt deppa når du fortalte at hun ikke ville mer, men det virker som det går bedre nå. Kjempegodt å høre. :)

Jeg tror nok Raijin har et poeng i at du ikke burde stresse med noe. Slik at du skremmer henne vekk, mener jeg. Jeg ønsker dere lykke til videre. :yes::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...