Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg gå frem for å gjøre henne min?


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal starte, men greia er i hvert fall det at jeg har truffet en kjempesøt og nydelig jente for en måneds tid siden. Hu er bare helt nydelig. Perfekt på alle måter. Vi har kun vært ute to ganger. En gang på cafe, og den andre på kino. Var overbevist om at jeg skulle kysse henne den andre gangen, men klarte det rett og slett bare ikke... Kan ha vært fordi vi kjørte bil, og det kan være litt vanskelig å få kysset, da... Jeg vet det i seg selv ikke er noen unnskyldning, men med denne jenta ønsker jeg ikke å gjøre noe galt.

 

Jeg tror hun har oppfattet at jeg liker henne veldig godt, og gjerne kunne tenke meg noe mer enn bare vennskap. Vi har veldig let for å prate sammen, og kjemien er på plass. Det er bare det at ingen av oss tørr å ta det første steget. Jeg har ikke hatt noe problem med det tidligere, men nå er det av en eller annen grunn annerledes. Ønsker jo ikke at hun skal dytte med vekk eller noe slikt.

 

Har hatt et par forhold tidligere, men da var jeg også yngre. Så har det vært en større pause, og jeg er nå i starten av 20 årene. Føler at det kanskje er på tide å finne litt stabilitet i livet, når det gjelder jenter. Merker også at mange av vennene mine og andre, er i forhold. Dette er jo også noe jeg selv ønsker, men da må det være med ei jente jeg kan tenke meg å inngå et mer seriøst forhold med, som nettopp hun her.

 

Spurte henne om å finne på noe på Valentines day, men det var snakk om at hun skulle flytte, noe som faktisk er sant og forståelig. Så hun sendte meg melding på Valentines day og forklarte at hun var i full gang med flytting osv. Da foreslo jeg at vi kunne finne på noe neste uke, noe hun også ønsket.

 

Da er det store spørsmålet: Hva skal vi finne på, da? Altså, jeg reiser bort senere i uka, og kommer til å være borte en stund. Så jeg ønsker på en måte å få et riktig "farvell" før jeg ser henne igjen. Forhåpentligvis får jeg gitt henne et kyss denne gangen. Tenkte kanskje jeg kunne ta henne med ut på en middag, kanskje hun løsner litt etter et par glass vin? Føler hun er litt sjenert, men kanskje hun åpner seg mer hvis vi får litt alkohol i bildet. Samtidig føler jeg kanskje at det vil bli litt i det formelle laget, for et par ungdommer. Hvor skulle jeg i så fall tatt henne med ut?

 

Trenger virkelig hjelp folkens! Har fått god hjelp av alle her på forumet tidligere, og det er nå jeg trenger dere mest.

 

Marius.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvilken by du bor i, men i oslo kunne du gått en tur i frognerparken, møtes på majorstua e.l gå igjennom parken og end opp på en kafe i frognerveien hvor dere deler en flaske vin mens dere snakker om alt mellom himmel og jord. Når dere sitter og snakker ta hånda hennes bare lett og klem den litt, bruk det som en test, om hun trekker seg vekk fra den kommer hun garantert til å backe fra et kyss også. Så bare eskalerer du til et kyss senere på kvelden.

Endret av ellys
Lenke til kommentar

Kjøp et billig halsbånd med en eksotisk stein elns. Fortell henne en dramatisk historie om hvor mye dette smykket har betydd for deg, å så gir du det til henne. Da tenker jeg at hun er der når du kommer hjem igjen også :grin: (oh btw, hvis du virkelig ønsker et lengre forhold med henne så må ikke historien inneholde noe som hun senere finner ut ikke stemmer. Da blir're bråk haha xP)

Lenke til kommentar

Det med smykket vet jeg ikke om jeg ville gjort. Blir litt dumt og late som om noe betyr noe for deg, da du egentlig kjøpte det for 19,90 på nille. Eller?

 

Du kan jo ta henne en tur med på byen? Kanskje du har en en plass som betyr noe litt spesielt for deg du kan ta henne med til? Ta en kaffe eller noe på en cafe. Hvis stemningen er der, kan du kanskje be henne med hjem. Kose dere litt i sofaen eller noe, så finner du lettere ut om hun synest det er greit og kose litt, eller kanskje kysse henne også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hadde samme problemet som deg, det jeg gjorde var rett å slett på 3 daten da jeg stod utenfor huset hennes, så så jeg henne dypt inn i øynene å bare kysset henne adjø, 2 uker etterpå var vi sammen.

 

Det enkleste er ofte det beste min venn, GO FOR IT !

Lenke til kommentar

Hei igjen alle sammen! :) Har gode nyheter :D

Sist uke var vi på den daten, som jeg nevnte. Vi var ute og spiste. Tok en vin sammen, deretter noen øl. Jeg insisterte på å følge henne hjem, og da jeg skulle si adjø, holdt jeg rundt ansiktet hennes. Ga henne tre kyss tilsammen. Det siste som skjedde før jeg gikk var at hun holdt tak i hånda mi... :) Gikk happy hjem.

 

Det er nå snart en uke siden. Har vært bortreist siden den tid, og det har hun vært klar over. Først i går snakket vi sammen på telefon. Må virkelig si at jeg savnet henne. Den jenta gir meg rett og slett en god følelse, når alt annet rundt meg kan virke en smule dystert. Nå ønsker jeg ikke å gi meg selv for store forhåpninger, men ut i fra hvordan jeg tolker ting nå samt det som har skjedd, så vil jeg tro at hun har noe følelser for meg. Håper jeg...

 

Nå har jeg kommet til den litt vanskeligere delen av innledningen til et forhold; Hva gjør jeg nå? Reiser bort neste uke, og ønsker jo selvfølgelig å se henne igjen før den tid. Tenkte derfor kanskje å be henne hjem til foreldrehjemmet (ja, bor hjemme :p) på middag og film. Foreldrene mine er mest sannsynlig ikke hjemme denne helga heller, så det virker for så vidt perfekt. Noen som har forslag til hva slags mat og setting jeg bør gå for?

 

PS! Dersom det er noen som mener jeg bør gjøre noe annet fremfor å be henne hjem, så kom gjerne med forslag. Hun bor for seg selv btw.

 

Setter stor pris på alle svar. Dere er alle reddende engler :D

Lenke til kommentar

Hei, jeg er forelsket for tiden. Jeg vet bare at jeg blir veldig veldig glad hvis han sender meg en sms etter at vi har hatt en date og sier at han likte å være sammen med meg, satte pris på det, at han hadde det fint, at han synes jeg er søt etc. Jeg er litt sjenert selv , men hvis han gjør det så tør jeg skrive tilbake at jeg likte det godt også etc. Jeg bruker noen ganger å sende han en sms når jeg drar på jobb, der jeg bare skriver "ha en fin dag da:) klem", bare for å vise at jeg bryr meg, og det tror jeg han synes er fint.

Jeg synes du har en fin "plan", bare pass på å be henne hjem til deg litt i god tid slik at du finner ut om hun kan eller om hun skulle være opptatt med noe, eller så blir det jo bare en skuffelse om hun har andre planer.

(Jeg selv liker ikke noe særlig å bli bedt bort sånn i siste liten slik at jeg må stresse med å evt gjøre om planer jeg har lagt , avlyse ting og i tillegg må jeg skaffe barnevakt i full fart, siden jeg har et barn.)

Lykke til da!

Lenke til kommentar

Se innlegget mitt over, hvis du ikke har fått det med deg Newborn".

Planen er å be henne med hjem til foreldrehjemmet og lage en fin middag. Kanskje se en film og ta en vin. Avslutte med en bytur. Høres dette greit ut? Vet ikke hva slags mat jeg skal lage. Hvordan settingen bør være osv... Det er det jeg trenger hjelp til.

Lenke til kommentar
Nå har jeg bedt henne hjem på film og middag, og venter engstelig på svar. I så fall, så lurer jeg på hva slags mat jeg skal lage? Hvilken vin? Setting, og ikke minst hvilken film?? I need help guys!

 

Server ren sprit, sett på hard trash metall på full guffe, håper du har langt hår så du kan head bange før forretten som må være pølser og stappe, når det kommer til film, hadde jeg driti i dette og heller lurt kjærringa opp i sovekøya. Det er mitt tips :thumbup:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...