olavgb Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Kom over DENNE nå og tenkte jo at dette måtte være for godt til å være sant! Noe jeg er 99% sikker på egentlig, men ville bare være helt sikker, så jeg tenkte jeg ville spørre her først EDIT: Eller eventuelt DENNE jeg kan kjøpe med en gang for 500kr? Mvh Olav B, G Endret 17. februar 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 sikkert dritt kvalitet eller bare svindel Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hihi. Les beskrivelsen på den første, til 149kr. Som det så fint heter: "Smoke and mirrors". I dette tilfellet er det bare speil i "projektoren". Ingenting i veien med teorien i saken, men siden de fleste TV-er ikke lyser fryktelig mye opp fra før av, spørs det veldig med lysstyrken, og ikke minst oppløsningen på "projektorens" bilde. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hehe, ok Hva med den vanlige prosjektoren til 500kr da? Den så hvertfall mer lovende ut? Hehe, med en ekstra pære også da Mvh Olav B, G Endret 17. februar 2008 av olavgulb Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe, ok Hva med den vanlige prosjektoren til 500kr da? Den så hvertfall mer lovende ut? Hehe, med en ekstra pære også da Mvh Olav B, G Men det står projektor mangler lampe, å den koster sikkert 3-4 tusen. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Vet det var uten lampe ja. Var det jeg prøvde å si også Men uansett er det jo billig for en grei prosjektor når den bare koster ca 3,000 da? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ja. Men du burde helst legge i ca 7-8 tusen for en skikkelig projektor. for eks. http://www.hjemmekino.no/database/projekto...x?katalognr=105 EDIT: Ville også vudert denne her: http://www.hjemmekino.no/database/proje ... alognr=100 Fantastisk bra på film. Endret 17. februar 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 skal du ha prosjektor så kjøper du jo HD prosjektor Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vet det var uten lampe ja. Var det jeg prøvde å si også Men uansett er det jo billig for en grei prosjektor når den bare koster ca 3,000 da? Mvh Olav B, G -koster _bare_ ca 3000 (??) ,3000 er masse for en "lyspære" dessuten får du nye prosjektører pr dags dato fra 4-5000 og oppover.. Så om du trekker fra de 3000 som evt ny pære koster er fortjenesten bare 2000 ,og da for ett brukt produkt hvor det ikke fins f.e.k.s garanti osv. Så, om du har mulighet bør du heller vente til du har nok $$ og investere i en ny prosjektør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå