jorgendn Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Var dette ett fenomen som var før i tida, eller er det EDGE i forkledning? og da snakker vi ikke om HSDPA. Jeg har en telefon som støtter både 3G og EDGE, men 3G ikonet dukker aldri opp, kun EDGE. (Samsung BlackJack (i607)) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja. Flytt til byn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg kjøpte NetComs 3G-modem igår og hadde nedlastingshastighter på 1 Mb/s rett som det var. Jeg bor 800 m fra den eneste Turbo-3G-senderen i distriktet. JAAA, det finnes. Lenke til kommentar
jorgendn Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis dere leser hva jeg skrev... Vi snakker IKKE om HSDPA.. altså Turbo-3G.. Jeg har vært i tykkeste mølja uten at dette har gitt 3G på tlf min... Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, det finnes 3G i Norge. Jeg bruker det hver dag, både vanlig 3G og Super-3G. Har du sett på dekningskartet til operatøren din at du skal ha 3G-dekning i området du oppholder deg? Har du sjekket nettinnstillingene på telefonen, at de ikke er satt til Kun GSM? Har du Network Norway-SIM kort? I såfall har ikke de 3G-roaming enda. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Var dette ett fenomen som var før i tida, eller er det EDGE i forkledning? og da snakker vi ikke om HSDPA. Jeg har en telefon som støtter både 3G og EDGE, men 3G ikonet dukker aldri opp, kun EDGE. (Samsung BlackJack (i607)) Hvis du har NetCom-abonnement, trenger du et SIM-kort som støtter 3G, ellers vil du aldri få 3G-dekning. Sjekk om SIM-kortnummeret ditt begynner på (0)21, 24 eller høyere, hvis ikke må du bytte til nytt SIM-kort. Om du har en annen operatør, kan kanskje andre hjelpe deg bedre Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Enkelte telefoner så må du også aktivere 3G på nettverksinnstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå