Loff1 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er på utkikk etter et program som kan skjule applikasjoner av eget valg rett etter oppstart. De skal helst ikke komme opp i det hele tatt, men det er ikke en nødvendighet. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Søk på panic station..Den kan du *fjerne* programmer så dem blir gjemt inne i panic station tray icon.. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Var ikke akkurat det jeg tenkte på. Jeg mente et program som kan skjule f.eks et CMD-vindu jeg har satt til å starte ved oppstart automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis du skal skjule et cmd vindu kan du lage et vbs skript. Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell") ret = WshShell.Run("FILEN.BAT /c ",0) Dette limer du bare inn i notepad og lagrer som vbs, men du må selvsagt endre "FILEN.BAT" til navnet på den filen som skal skjules. Og bat filen og vbs filen må ligge i samme mappe. Og istedenfor å starte bat filen, starter du nå vbs skriptet.. Freebird!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå