fbassbassbass Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Heisann! Vi i Blåstertopp har jo postet musikk her på diskusjon.no før, men nå har vi til og med lagd nytt materiale! Tingen er at før så spilte vi true svartmetall, men nå har vi gått over til necrometall. Blåstertopp - When I Rape U In The Night Teksta: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor When I rape u in the nightI have turned off the light I rape u, I rape u, I rape u I rape u, I rape u, I rape u In the night When I rape u in the night You are overwhelmed by fright I rape u, I rape u, I rape u I rape u, I rape u, I rape u In the night! Bio fra siden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blåstertopp is a band which was made in a dark cellar at the most fucking necro place ever on eart, Skåla (although we live in Molde). It is a side-project from the band Pestifere, in which Terrordemon (Fredrik) and Spikerblod (Bendik) play bass, vocals and drums. Blåstertopp used to be a tr00 Black Metal-band, but now it is a fucking Necro Metal-band. -Terrordemon og Spikerblod EDIT: Ja forresten, denne gangen har vi faktisk prøvd og få en en viss struktur i musikken. Endret 16. februar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er det tilsiktet humor i å bruke SMS-språk og ha meget fantasiløse tekster, samt litt latterlige "wannabe-harde" artistnavn? Hvis ikke må jeg vel dessverre si greia slår meg som veldig.. fjortis eller wannabe. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dere begynner å bli bedre nå, det må jeg si. Lag flere sanger så vi kan høre hvordan dere utvikler dere. toth: tror nok hele greia bare er tull Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Likte denne sangen veldig godt Keep up the good work Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Toth: Hva om vi dropper image, og navna osv, og bare konser på låta uten tekst? funker det? Hva skal gjøre annerledes i tilfelle? Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For å være ærlig hørte jeg ikke på låten en gang, jeg mistet lysten av nevnte grunner, og tenkte "dette er vel bare vås". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Herregud. drit i navnene og alt det derane. hør på musikken i alle fall. Lurer på om alle black metal band måtte gå igjennom sånnt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For meg er tekst en stor del av musikk, og den teksten der fristet meg rett og slett ikke å høre. Hvis de ikke vil si noe med teksten, kan de like gjerne spille kun melodi, uten tekst. Eller gjøre som Sigur Ros å bare lage oppdiktede lyder, bruke stemmen som et instrument. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Har mer seriøse tekster på gang, bare så det er sagt! Edit: Har ikke mer seriøse tekster på gang, bare så det er sagt! Endret 23. februar 2008 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
hopalong Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Toth: Halve poenget med slik musikk er å skape avstand til "saueflokken". Og det har de vel klart:p Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Toth: Halve poenget med slik musikk er å skape avstand til "saueflokken". Og det har de vel klart:p Joda. Men min idé av sauflokken er britney, 50 pence og alejandro. Det skal ikke så mye til å skille seg fra dem tekstmessig, og å gjøre det ved å lage enda dårligere tekster syns jeg blir helt feil måte å distansere seg på. Alle dugelige metalband er sauflokken overlegne på musikalsk kompetanse, og spiller alle instrumenter og komponerer som regel alt bedre enn britney. Så hvorfor ikke gjøre tekstene og bedre, for å skape en positiv avstand som harmonerer med den instrumentale kvalieten? En genial tekst kan ødelegges av en elendig melodi, og en genial melodi kan raseres av en elendeig tekst. Endret 23. februar 2008 av toth Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette var mye mer fengende enn det forrige materiale til Blåstertopp. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette var langt bedre enn det forrige, men teksten var som sagt... dårlig. Hold heller tekstene for dere selv heretter, så kan ingen kritisere dere for dem, samtidig som det er ennå mer hardcore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå