Gjest Tenk på hva DU sier. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Altså,mange bruker Mordi og hver gang jeg hører det, så ødelegger det dagen min, siden min mamma er død. Så tenk på hva dere sier! Et eksempel, hvis du kaller noen Homo(f.eks) så kan det bidra til at en annen i rommet som faktisk er homo (men ikke har kommet ut av skapet), får dårlig selvtillit og kanskje til og med begynner med selvmordstanker siden mange bruker det som et negativt ord, også mobbere bruker det. Blir litt av samme greiene,tenk på hva dere sier! Ikke kommenter dette er dere snille,bare les det og lær av det. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis noen i min krts driter seg ut roper vi : ÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 takker for alle svar ahr tenkt å bruke en del av disse takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 - Skarru harræ en trøkk? (Skal du ha deg en trøkk?, om du blir fornærmet) - Nå skarru få schmaka (Nå skal du få smake, f.eks med dataspill osv.) - Nå fikk jeg schmaka (Nå fikk jeg smake, feks. om du blir eid i noe) - Ei lita... (brukes til alt mulig, feks. "gikk på ei lita smell der ja") - Niiiiiice (Fra South Park, IKKE Borat! Brukes om du blir imponert) - Fin bil/solbriller/lue/hvasomhelst, kommer den i hetero også? (Om kompisen din har homsete tendenser) - ZOMG (veldig nerdete og brukes dermed i nerdete sitasjoner, om noen forteller om tetrisrekord eller noe) - Neida, men jada. (Ganske gøy i pinlig taushet, blir ikke så pinlig når man "sier ifra" om at det er pinlig taushet) - Bruke gamle teknologiske begrep er da litt artig, feks. Mobiltelefonapparat Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 - Bruke gamle teknologiske begrep er da litt artig, feks. Mobiltelefonapparat Det hender jeg spør etter takstameterbil når jeg ringer til taxi. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) den DU greien bruker vi på jobben hele tiden også.... Hvis noen kommenterer noe som en annen har gjort blir det slengt rett tilbake. eksempel: -Ringen er montert skjeivt -"DU er montert skjeivt!" Haha, trodde dette var Stryn only. "DU" kommentarene har vist spredd seg over hele landet. "PC-en min har for lite RAM" svar "_DU_, har for lite RAM -.-" Litt nyere bruk av "DU" "Faen ho er deilig" svar "_DU_ er deilig" - blir morsomt siden folk er vandt til at "DU" alltid er knyttet opp mot noe negativt. "lol" svar "DU er lol!" Sånn går det hele dagen. Endret 29. februar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 DU -greiene blir overbrukt, nesten. Selv synes jeg det er morsomt kun når det er brukt i positive situasjoner, siden det som QBab sa er knyttet opp mot noe negativt. Nå vet ikke jeg hvor godt forhold dere har til deres venner. Men med noen jeg kjenner bruker jeg alltid å hinte til at han er prostituert og sex-slaven min. Og å antyde at du legger an på vennene dine er også morsomt, selv om det forutsetter at du er ganske trygge på dem. Bare jeg som tenkte koffert når jeg leste det her? - Skarru harræ en trøkk? (Skal du ha deg en trøkk?, om du blir fornærmet)- Nå skarru få schmaka (Nå skal du få smake, f.eks med dataspill osv.) - Nå fikk jeg schmaka (Nå fikk jeg smake, feks. om du blir eid i noe) - Ei lita... (brukes til alt mulig, feks. "gikk på ei lita smell der ja") - Niiiiiice (Fra South Park, IKKE Borat! Brukes om du blir imponert) - Fin bil/solbriller/lue/hvasomhelst, kommer den i hetero også? (Om kompisen din har homsete tendenser) - ZOMG (veldig nerdete og brukes dermed i nerdete sitasjoner, om noen forteller om tetrisrekord eller noe) - Neida, men jada. (Ganske gøy i pinlig taushet, blir ikke så pinlig når man "sier ifra" om at det er pinlig taushet) - Bruke gamle teknologiske begrep er da litt artig, feks. Mobiltelefonapparat Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 "Det er fordi <morsom ting>" eks. "Jeg sugde på prøven idag" "Det er fordi du har klitoris i rompa" Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Zomg koffert. Ja, det må være bare du. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Kåååååååååå! Ennå ikke sett det blitt nevnt her. Ufattelig teit, altså kååå, ikke at det ikke har blitt nevnt. Endret 3. mars 2008 av Atald Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi kan si f.eks. "Jaja, men det kommer an på været da...!" og "Mhm, men ikke på torsdag, for da er det bingo!" Også såklart quotes fra Scrubs og andre komedie serier. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Schtupsa dara di hardt i ærran', men er vel kompii for da krorren Mordi bruker jeg så og si aldri, har brent meg på folk som har mistet mødrene sine på diverse anledninger. Endret 14. juni 2009 av mrjazz Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Uttrykket har dabba litt av nå, men her i Haugesund gikk "Imba" en stund, betyr det samme som dritbra. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 En jeg kjenner sier "du er så stokk-kjørt" når han blir "lei" folk. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 "den lua er virkelig fin...naaaaaat!!!" ellers er ironi altid en seier Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Pwetty! (Pretty) er jo pent ;D Ellers så er jo DU er, og Mordi er en gjenganger overalt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Uttrykket har dabba litt av nå, men her i Haugesund gikk "Imba" en stund, betyr det samme som dritbra. Her i Haugesund som i den gjengen som gamet wow Imba er forkortelse for imbalanced, som først starta å spre seg over wow når Shamans, Paladins, Rogues osv tok helt av. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Uttrykket har dabba litt av nå, men her i Haugesund gikk "Imba" en stund, betyr det samme som dritbra. Her i Haugesund som i den gjengen som gamet wow Imba er forkortelse for imbalanced, som først starta å spre seg over wow når Shamans, Paladins, Rogues osv tok helt av. Tydelig at noen her ikke har spillt mye, da det kom lenge før WoW. But i do agree . Litt som en annen over her, som ikke visste at "DU" var pop flere steder. o____O <- Lenke til kommentar
Gjest Fy Faen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Her er det jeg pleier å si, åh fy faen for en hore jeg mener det du er en hurpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå