bkf_94 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 hey jeg og mange av mine venner kommer på noen morsome ting å si f.eks hvis noen gjør noe bra sier jeg ''det er pro'' og hvis noen gjør noe dårlig sier en av mine venner f.eks '' det er shitsnitzel (vanskelig å skrive ) har noen noen andre morsomme ting jeg kan si? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 hey jeg og mange av mine venner kommer på noen morsome ting å si f.eks hvis noen gjør noe bra sier jeg ''det er pro'' og hvis noen gjør noe dårlig sier en av mine venner f.eks '' det er shitsnitzel (vanskelig å skrive ) har noen noen andre morsomme ting jeg kan si? Av en eller annen grunn har vi i klassen begynt å si "Det er kårr" Vet ikke hva det er. Men det brukes som en positiv kommentar :!: Ellers så har jeg starta en liten trend blant venner. Hvis noen sier f.eks "Du er dum" til deg så svarer du tilbake: "Nei, DU er dum" Med veldig vekt på du. En annen: "Du er drita nå" = "Nei, DU er drita!!" Min lille vri på morra di kommentarer. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 den DU greien bruker vi på jobben hele tiden også.... Hvis noen kommenterer noe som en annen har gjort blir det slengt rett tilbake. eksempel: -Ringen er montert skjeivt -"DU er montert skjeivt!" Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 den DU greien bruker vi på jobben hele tiden også.... Hvis noen kommenterer noe som en annen har gjort blir det slengt rett tilbake. eksempel: -Ringen er montert skjeivt -"DU er montert skjeivt!" Hehe. Ble trua mye med juling i starten, men nå har det blitt vane å bruke det her Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 den DU greien bruker vi på jobben hele tiden også.... Hvis noen kommenterer noe som en annen har gjort blir det slengt rett tilbake. eksempel: -Ringen er montert skjeivt -"DU er montert skjeivt!" den er pro skal bruke den Lenke til kommentar
DHM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noe som går i klassen vår, ca samme konseptet bare med Trynet. Kan ta Musty sitt eksempel: -Ringen er montert skjeivt - TRYNET DITT er montert skjeivt! Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noe som går i klassen vår, ca samme konseptet bare med Trynet. Kan ta Musty sitt eksempel: -Ringen er montert skjeivt - TRYNET DITT er montert skjeivt! Men pass på: Ikke bruke sånne setninger for ofte. Noen på skolen bruker den HELE tida, og da er liksom meninga borte. Det er rett og slett ikke så morsomt lenger Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Negative: f. eks. om noen gjør et uhell eller knipser på deg. Ta på deg! Gå å legg deg da. Positive: (Hilsepå) Seppån! Lenke til kommentar
MrRaud Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 den DU greien bruker vi på jobben hele tiden også.... Hvis noen kommenterer noe som en annen har gjort blir det slengt rett tilbake. eksempel: -Ringen er montert skjeivt -"DU er montert skjeivt!" Istedenfor "DU" så er "Mordi" blitt brukt mye av min vennekrets tidligere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jeg hadde en greie med en tidligere kollega. istedenfor å si bra/fint/whatever pleide vi å si "silkestrøkent" som av og til ble forkortet til "silke" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 den DU greien bruker vi på jobben hele tiden også.... Hvis noen kommenterer noe som en annen har gjort blir det slengt rett tilbake. eksempel: -Ringen er montert skjeivt -"DU er montert skjeivt!" Istedenfor "DU" så er "Mordi" blitt brukt mye av min vennekrets tidligere. Haha, det sier vi også. "moradi er montert skjeivt!" Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 "Ska æ skolter dæ? " Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Alt som har med "Mordi" å gjera har vel begynt å utspele si rolle.. eller hur? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 det kan være positivt også, som feks: Den sangen er såå digg. Du er digg. Lenke til kommentar
zyx Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Bra/positivt: det er... smooth soft smooth as puun nice fan (fra fantastic) (helt) sjef sjef-o-lainen topp-o-lainen av sjef-o-lainen (stort mer sjef enn dette går det ikke å få det) brau beddre (viktig med trykk på "bedd") e e e konge kommer ikke på noe mer i farta, men det er jo tusen varianter også er det kult å finne på nye ord også EDIT: Leif was here... Endret 21. februar 2008 av zyx Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Under førstegangstjenesten brukte vi i radiorommet utrykket ASAP Zulu hvis det var noe som skulle skje veldig raskt. ASAP Zulu November Seven Charlie Foxtrot ble brukt når det skulle vært gjort i går. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Går mye i "Er egentlig ikke det, da!" Eks: Faen, bra vær i dag. Er egentlig ikke det, da.. Blir ikke brukt mye seriøst, men mest "for å si noe" og for å være uenig. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hey jeg og mange av mine venner kommer på noen morsome ting å si f.eks hvis noen gjør noe bra sier jeg ''det er pro'' og hvis noen gjør noe dårlig sier en av mine venner f.eks '' det er shitsnitzel (vanskelig å skrive ) har noen noen andre morsomme ting jeg kan si? Det er pro er sier jeg også. "Spa" Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi har det ganske gøy med mordi vitsene Men så er nå vi en ganske sær og morsomt klasse da Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvorfor er denne postet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå