Gunder1 Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har et Gainward pro 2 ddr 22.80 drivere, når jeg prøver og sette på Open Gl (gjelder alle oppløsninger) får jeg beskjed om at kortet ikke støtter opengl :?: En ting til, er det noen forskjell på å kjøre CS i 3d kontra opengl? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg hadde problem med CS og mitt TNT2pro skjermkort når jeg la inn WinXP. Da måtte jeg spille i direct3d, noe jeg syntes å suge stort. Nye drivere ordnet problemet, og openGL fungerte uten prblm. Drivere er som oftest prblm'et. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Windows2000/XP Version: 23.11 Nvidia Detonator XP, http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Takk jeg skal laste ned 23.11 driverene når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 En ting til. Hva er forskjellen på mod-utgaven og retail-utgaven av CS. Hvem er den selvstendige versonen? Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Mod utgaven laster du ned fra nettet og du trenger Half-Life for å spille den. Retail utgaven kan du kjøpe i butikken og den kan spilles uten Half-Life. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Nå funket det takk for hjelpen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg får en sån sort del på skjermen min år jeg spiller CS, men den går bort ved å trykke på esc, og så resume game etterpå...har lastet de siste driverene til Nvidia, men får forstatt den feilen. Er det skjermkortet? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Sånn sort del har jeg ALLTID fått. Har ikke nyttet med å bytte drivere.. det er bare en teit BUG. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Ja det har også alltid jeg fått. Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Det er vel bare når man "creater" en game at man får den svarte flekken ja ? det får ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har også fått den sorte boksen hver eneste gang CS startet opp for første gang. Fram til i går visste jeg ikke hva som forårsaket dette problemet...og fiksen til dette oppdaget jeg ved en ren tilfeldighet: SKRU PÅ VSYNC I OPENGL (DIRECT3D)!!! (UPDATE: Det funket visst ikke...den svarte boksen kommer opp etter et par ganger! Skitt au) Du kan jo alltids skru av VSync når man skal benchmarke...men ellers anbefaler jeg at man slår av denne for en litt mer problemfri spilleopplevelse! [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-01-10 09:57 ] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Ja nå bruker jeg opel gl, men jeg må innrømme at jeg ikke merker forskjell fra 3d direkt (eller hva det nå heter). Er det noen fordel med open? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå