Grand Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hei, jeg har et stort problem i ventrilo. Når jeg holder inne push to talk knappen i ventrilo og noen andre snakker, Så hører de ecco av seg selv, som er veldig høyt. Micen min funka bra før, men etter jeg prøvde teamspeak så funker den ikke. + at det kommer litt skurre lyd. Dette har jeg prøvd -Systemgjenoppretting. -reinstalere lyddrivere -reinstalere ventrilo -avinstalere TS. Er det noen som veit hva som er problemet? Endret 16. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du prater. Kompisene dine holder inne "Prate"-knappen mens de hører deg i sine høytalere. Du hører deg selv. Løsning: Be kompisene dine bruke headsett istede for høytalere. Eller be de stille ned volumet på høytallerne Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Det er omvendt. Jeg hører ikke ecco, men de hører ecco når jeg holder inne "prate" knappen imens de prater. Jeg bruker headsett de kan T.O.M høre den lyden som kommer når jeg trykker inn prate knappen Endret 17. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå