Noreng Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har dere helt glemt serier? Hva med guider for å lage serier? Min ærlige mening er at jeg liker serier myye bedre enn filmer. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Å lage serier på ukommersiell basis, i alle fall uten støtte, ser jeg på som en umulighet. dessuten vil jeg tro produsenten(e) vil få problemer med manuset etter kanske kort tid, da de fleste serier gjerne foregår de samme stedene og med de samme karakterene, noe som krever mange og ikke minst gode idèer til ulike settinger og situasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Vi jobber på pre-produksjon til en amatørfilmserie nå Er spent på hvordan det kommer til å gå. Edit: Er forresten veldig enig. Serier er mye kulere enn film, men også mye mer krevende å lage Endret 18. februar 2008 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det jeg synes er så mye bedre med serier enn film, er jo cliffhangers. Utrolig genialt med ventetid, teorier, og at det ikke blir ferdig på en time. Noen som er enig? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sant nok, så lenge dette ikke blir brukt overdrevet. Prison Break balanserer på en knivsegg. Noen ganger blir det altfor kjipe cliffhangers, andre ganger er de fete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå